recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson EH-TW3200 til 6999,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Epson EH-TW3200 til 6999,-

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 22:00
Mange af deres gode tilbud er under indkøbspris...
Til top
bogchefen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-December-2010
Sted: Danmark
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bogchefen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 22:11
Jeg hentede også et eksemplar til 6999 i mandags. Har kun set en enkelt film, men er godt tilfreds med købet.

Det var et No-Go for mig at tw 5900/6000 ikke har lensshift, så jeg sad og ventede på at tw3200 skulle komme på tilbud.

Det eneste jeg undrer mig over, er at der ikke var en trykt manual med i kassen. Kun en CD-rom. Der var ikke engang et stykke papir, der forklarer hvad der skal være i kassen. Er der nogen der har fundet en trykt manual i deres kasse?
Til top
MikeW Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Februar-2007
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MikeW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 23:23
Jeg ville slå til NU..
Har en TW2900, der er forløberen for TW3200, og er SUPER tilfreds med den, pga. lavt støjniveau, høj lysstyrke, fin kontrast. Jeg gav 9600,- for den for præcis 2 år siden.. (kører fortsat u/problemer efter 1000 timer)
Den nye har ca. samme specs, men forbedret kontrast
http://www.projectorcentral.com/Epson_Europe-EH-TW2900.htm
http://www.projectorcentral.com/Epson_Europe-EH-TW3200.htm

De eneste jeg mener der kan måle sig med denne er de "billige" DLP'er fra fx. Benq
(Jeg har haft DLP'er, men var aldrig helt tilfreds med støjniveau og regnbue-effekten.)
Til top
MartinT Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2005
Sted: Ballerup
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MartinT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 20:15
Oprindeligt skrevet af bogchefen bogchefen skrev:

Det eneste jeg undrer mig over, er at der ikke var en trykt manual med i kassen. Kun en CD-rom. Der var ikke engang et stykke papir, der forklarer hvad der skal være i kassen. Er der nogen der har fundet en trykt manual i deres kasse?

Nej, der var heller ikke manual med i min kasse. Noget ringe vil jeg sige. Der var en lille folder med hvor kun de mest basale ting er beskrevet.

Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af MartinT MartinT skrev:

Oprindeligt skrevet af bogchefen bogchefen skrev:

Nej, der var heller ikke manual med i min kasse. Noget ringe vil jeg sige. Der var en lille folder med hvor kun de mest basale ting er beskrevet.

For ringe? Du køber en ekstremt billig projektor og du har adgang til Internettet hvor jeg er overbevist om, at Epson har lagt manualen... 
Til top
MartinT Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2005
Sted: Ballerup
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MartinT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 20:29
Derfor synes jeg stadig at det er på sin plads at der medfølger en manual. Det gør der da til stort set alt teknik man køber nu til dags om det er så er til den halve pris af denne projektor. Jeg ved godt at jeg kan finde det på nettet.

Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 20:31
Spørgsmålet er så om ikke alle de manualer på tryk er spild og overflødige...
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af Schulz Schulz skrev:

Spørgsmålet er så om ikke alle de manualer på tryk er spild og overflødige...
Præcis. Det er da en last fra fortiden at alt kommer med en tyk manual på X antal sprog. Spar på papiret og smid et link i kassen.
Til top
bogchefen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-December-2010
Sted: Danmark
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bogchefen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 21:56
Jeg synes egentlig det old nordisk at lægge en CD-rom i kassen. Når man står der og pappet fra ens nye projektor flyver om ørene, er det ikke lige computeren man har lyst til at skulle tænde op og sætte sig ved.

Så hellere en url til en online manual. Jeg var mest bare interesseret i at se om kontrollere om der var det i kassen der skulle være. Det plejer gerne at stå forrest i manualen.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2564
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2012 kl. 08:29
Jeg har en TW3200 og er meget tilfreds. Jeg kan på det varmeste anbefale at købe projektoren. Man får virkelig meget for pengene og den er meget lysstærk hvis man ønsker det.

Den er virkelig god til prisen.
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2012 kl. 10:07
lige lidt off line(istedet for nyt dyrt 55 tommer har også overvejet projekter:))
har stue med højde 3,5 og 6 meter bredde til lærræd
kan man montere i højde 3,5??? og stadig få godt billede i afstand måske 3,5 meter fra lærræd??
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50
Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III
Squeezebox duet/Radio og IPAD
NAS Synology 211
Til top
IrmaN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-November-2009
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IrmaN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2012 kl. 13:23
Hej alle

jeg har også kig på denne men er newbie, så håber at i vil svare på et par spørgsmål.

1) Findes der en 3D udgave af denne? Og hvad er lins shift i forhold til det? 
2) Hvor stor kan billedet bliver med denne. Er det max 90" eller?
3) Jeg er i gang med at bygge et nyt hus, så tænkte om det ikke var billiger at starte med at male væggen i værelset så den kan bruges som lærred, indtil der er penge til det. Er det en god ide, og hvis ja hvilken farve skal det så være?

På forhånd tak
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu