|
Epson EH-TW3200 til 6999,- |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
Schulz
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mange af deres gode tilbud er under indkøbspris...
|
||
bogchefen
Junior bruger Oprettet: 06-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg hentede også et eksemplar til 6999 i mandags. Har kun set en enkelt film, men er godt tilfreds med købet.
Det var et No-Go for mig at tw 5900/6000 ikke har lensshift, så jeg sad og ventede på at tw3200 skulle komme på tilbud. Det eneste jeg undrer mig over, er at der ikke var en trykt manual med i kassen. Kun en CD-rom. Der var ikke engang et stykke papir, der forklarer hvad der skal være i kassen. Er der nogen der har fundet en trykt manual i deres kasse?
|
||
MikeW
Bruger Oprettet: 21-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville slå til NU..
Har en TW2900, der er forløberen for TW3200, og er SUPER tilfreds med den, pga. lavt støjniveau, høj lysstyrke, fin kontrast. Jeg gav 9600,- for den for præcis 2 år siden.. (kører fortsat u/problemer efter 1000 timer) Den nye har ca. samme specs, men forbedret kontrast http://www.projectorcentral.com/Epson_Europe-EH-TW2900.htm http://www.projectorcentral.com/Epson_Europe-EH-TW3200.htm De eneste jeg mener der kan måle sig med denne er de "billige" DLP'er fra fx. Benq (Jeg har haft DLP'er, men var aldrig helt tilfreds med støjniveau og regnbue-effekten.) |
||
MartinT
Bruger Oprettet: 28-December-2005 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, der var heller ikke manual med i min kasse. Noget ringe vil jeg sige. Der var en lille folder med hvor kun de mest basale ting er beskrevet. |
||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For ringe? Du køber en ekstremt billig projektor og du har adgang til Internettet hvor jeg er overbevist om, at Epson har lagt manualen...
|
||
MartinT
Bruger Oprettet: 28-December-2005 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Derfor synes jeg stadig at det er på sin plads at der medfølger en manual. Det gør der da til stort set alt teknik man køber nu til dags om det er så er til den halve pris af denne projektor. Jeg ved godt at jeg kan finde det på nettet.
|
||
Schulz
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Spørgsmålet er så om ikke alle de manualer på tryk er spild og overflødige...
|
||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Præcis. Det er da en last fra fortiden at alt kommer med en tyk manual på X antal sprog. Spar på papiret og smid et link i kassen.
|
||
bogchefen
Junior bruger Oprettet: 06-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes egentlig det old nordisk at lægge en CD-rom i kassen. Når man står der og pappet fra ens nye projektor flyver om ørene, er det ikke lige computeren man har lyst til at skulle tænde op og sætte sig ved.
Så hellere en url til en online manual. Jeg var mest bare interesseret i at se om kontrollere om der var det i kassen der skulle være. Det plejer gerne at stå forrest i manualen.
|
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2564 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en TW3200 og er meget tilfreds. Jeg kan på det varmeste anbefale at købe projektoren. Man får virkelig meget for pengene og den er meget lysstærk hvis man ønsker det.
Den er virkelig god til prisen. |
||
tyros1
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1182 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
lige lidt off line(istedet for nyt dyrt 55 tommer har også overvejet projekter:))
har stue med højde 3,5 og 6 meter bredde til lærræd
kan man montere i højde 3,5??? og stadig få godt billede i afstand måske 3,5 meter fra lærræd??
|
||
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
||
IrmaN
Bruger Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej alle
jeg har også kig på denne men er newbie, så håber at i vil svare på et par spørgsmål. 1) Findes der en 3D udgave af denne? Og hvad er lins shift i forhold til det? 2) Hvor stor kan billedet bliver med denne. Er det max 90" eller? 3) Jeg er i gang med at bygge et nyt hus, så tænkte om det ikke var billiger at starte med at male væggen i værelset så den kan bruges som lærred, indtil der er penge til det. Er det en god ide, og hvis ja hvilken farve skal det så være? På forhånd tak
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |