recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson EH-TW3200 til 6999,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Epson EH-TW3200 til 6999,-

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2012 kl. 20:23
Jep. Jeg har før haft købt et joystick som ikke lige var mig i butikken, det var intet problem af aflevere det tilbage et par dage efter. 
Det er nu ikke fordi jeg elsker at aflevere ting tilbage, men det er nu en kanon service ved noget så dyrt som en projektor, hvis det nu er et fejlkøb.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2012 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Oprindeligt skrevet af BigRaj BigRaj skrev:

Jeg har Epson. Godt nok Eh3500 men har aldrig fortrud. Mht om 90" er for lille. Nej da. Ikke de første par uger:-) Mer vil ha' mer... Har haft 92" i et par måneder men har nu købt 106"... og det er osse alt for lille:-).
Maximér fra starten! :) Det er det bedste råd mht. projektorlærred. Film i scope (som langt de fleste er) tåler et meget større billede end folk umiddelbart tror.

Enig, jeg kører min tw3200 på en bar væg fordi jeg ikke har finanserne til at købe et så stort et lærrede. Jeg tror mit er omkring de 120" (har ikke regnet efter) og det er ok, men det må gerne være større. Jeg har en væg på godt 3 meter i bredden.

Til mit forbrug, hvor jeg ikke er sindssyg billed anal-freak (har dog haft Pioneer 508Xd og 5090), er væggen fin. Det eneste jeg kunne ønske var et bedre sortniveau, men det er også noget jeg vidste var projektoren svaghed da jeg købte den.

Jonas, Epsonen larmer ca. som en PS3 slim 160 gb edition out of box.. ikke så meget imo. 
Til top
Chni708 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Maj-2012
Sted: Slagelse DK
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chni708 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2012 kl. 22:55
hej alle sammen.

jeg er ny på dette forum og har kigget med på denne tråd. jeg er selv pt på udkig efter en full hd projektor til film og ps3. jeg er som såen ikke vanvittig kræsen, men har fået at vide i hifi klubben at jeg SKAL vælge en full hd projektor da jeg skal sætte den til min htpc, for at undgå at den hakker i filmene.

jeg har selv kigget på og overvejet Epson EH-TW3200, men har fundet en OPTOMA HD230X til 6500,- inkl 90" manuel rullelærred. 

er der nogle der har erfaringer med denne og er det et godt alternativ til prisen eller er får man MEGET mer for pengene ved at købe en Epson? 

Det er prisen som jeg synes er rigtig fræk for en fattig studerene som mig, men ville os bare være ærgeligt hvis det var det rene lort jeg endte med at købe. ;)

Til top
mssg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Maj-2012
Sted: København
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mssg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 18:44
Har også tænkt mig at købe epson ehtw3200 i el-giganten. men hvilke ting skal man udover købe (hvilke mærker af lærred)?  hva er prisen på dem? tror i man kan købe lærred og ophæng i el-giganten?

for ellers fandt jeg denne på DBA med alt lærred, ophæng, projektor. Er den god til prisen??
http://www.dba.dk/projektor-epson-tw2900-k/id-83312568/
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af Chni708 Chni708 skrev:

http://www.pixmania.com/dk/dk/11697607/art/optoma/videoprojektor-hd230x.html

Køb hos pixmania og bliv taget i røven - det er en fuske-biks.
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-December-2008
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 21:48
Nogen på Sjælland som har denne projektor og hvor man må komme forbi og se den i aktion? 
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 20:53
Får Epson TW 3200 leveret fra Elgiganten i morgen.  Har bestilt Elite Screen ez-Cinema F100NWH - 100 tomme som lærred som forhåbenligt kommer i starten af næste uge. Lærred valget skyldes at projektoren skal bruges på kontoret til de store sportsbegivenheder her i sommer, en lille smule til power point præsentationer. Og sidst men ikke mindst kan det da være projektor og lærred lige ryger med hjem til en enkelt film i ny og næ Tongue.
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
Elmstrom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark, Århus
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 18:08
Nogle som har TW3200 og har haft rodet med seriel styring?
Mit spørgsmål går på, at jeg finder en meget kort liste af kommandorer til tw3200 i en EU manual. Men hvis man kigger på US versionen er der mange flere kommandorer at roder med :)
EU: http://files.support.epson.com/pdf/pltw1_/pltw1_cm.pdf (hvor man kan finde tw3200)
US: http://files.support.epson.com/pdf/pl600p/pl600pcm.pdf (hvor man kan finde 8350)

Er ret vigtigt for mig om jeg kan styre ting som Color mode og Lampsave on/off.

Redigeret af Elmstrom - 17-Juni-2012 kl. 18:09
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu