|
Epson EH-TW3200 til 6999,- |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||
PF
Super bruger Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jep. Jeg har før haft købt et joystick som ikke lige var mig i butikken, det var intet problem af aflevere det tilbage et par dage efter.
Det er nu ikke fordi jeg elsker at aflevere ting tilbage, men det er nu en kanon service ved noget så dyrt som en projektor, hvis det nu er et fejlkøb.
|
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enig, jeg kører min tw3200 på en bar væg fordi jeg ikke har finanserne til at købe et så stort et lærrede. Jeg tror mit er omkring de 120" (har ikke regnet efter) og det er ok, men det må gerne være større. Jeg har en væg på godt 3 meter i bredden. Til mit forbrug, hvor jeg ikke er sindssyg billed anal-freak (har dog haft Pioneer 508Xd og 5090), er væggen fin. Det eneste jeg kunne ønske var et bedre sortniveau, men det er også noget jeg vidste var projektoren svaghed da jeg købte den. Jonas, Epsonen larmer ca. som en PS3 slim 160 gb edition out of box.. ikke så meget imo.
|
||
Chni708
Ny bruger Oprettet: 23-Maj-2012 Sted: Slagelse DK Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hej alle sammen.
jeg er ny på dette forum og har kigget med på denne tråd. jeg er selv pt på udkig efter en full hd projektor til film og ps3. jeg er som såen ikke vanvittig kræsen, men har fået at vide i hifi klubben at jeg SKAL vælge en full hd projektor da jeg skal sætte den til min htpc, for at undgå at den hakker i filmene. jeg har selv kigget på og overvejet Epson EH-TW3200, men har fundet en OPTOMA HD230X til 6500,- inkl 90" manuel rullelærred. er der nogle der har erfaringer med denne og er det et godt alternativ til prisen eller er får man MEGET mer for pengene ved at købe en Epson? Det er prisen som jeg synes er rigtig fræk for en fattig studerene som mig, men ville os bare være ærgeligt hvis det var det rene lort jeg endte med at købe. ;) |
||
mssg
Ny bruger Oprettet: 28-Maj-2012 Sted: København Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har også tænkt mig at købe epson ehtw3200 i el-giganten. men hvilke ting skal man udover købe (hvilke mærker af lærred)? hva er prisen på dem? tror i man kan købe lærred og ophæng i el-giganten?
for ellers fandt jeg denne på DBA med alt lærred, ophæng, projektor. Er den god til prisen?? http://www.dba.dk/projektor-epson-tw2900-k/id-83312568/ |
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Køb hos pixmania og bliv taget i røven - det er en fuske-biks.
|
||
PF
Super bruger Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nogen på Sjælland som har denne projektor og hvor man må komme forbi og se den i aktion?
|
||
Willads
Super bruger Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 444 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Får Epson TW 3200 leveret fra Elgiganten i morgen. Har bestilt Elite Screen ez-Cinema F100NWH - 100 tomme som lærred som forhåbenligt kommer i starten af næste uge. Lærred valget skyldes at projektoren skal bruges på kontoret til de store sportsbegivenheder her i sommer, en lille smule til power point præsentationer. Og sidst men ikke mindst kan det da være projektor og lærred lige ryger med hjem til en enkelt film i ny og næ .
|
||
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
||
Elmstrom
Super bruger Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 312 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nogle som har TW3200 og har haft rodet med seriel styring?
Mit spørgsmål går på, at jeg finder en meget kort liste af kommandorer til tw3200 i en EU manual. Men hvis man kigger på US versionen er der mange flere kommandorer at roder med :) EU: http://files.support.epson.com/pdf/pltw1_/pltw1_cm.pdf (hvor man kan finde tw3200) US: http://files.support.epson.com/pdf/pl600p/pl600pcm.pdf (hvor man kan finde 8350) Er ret vigtigt for mig om jeg kan styre ting som Color mode og Lampsave on/off. Redigeret af Elmstrom - 17-Juni-2012 kl. 18:09 |
||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |