|
Epson TW6100 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er vel ingen forskel på om den hænger fra loftet eller om den står på en hylde i samme højde. Den eneste forskel er vel at man på en hylde blot skal ændre en setting på projektor så den vender billedet om. Hvis det ikke kan lade sig gøre, så vender jeg den på hovedet og skruer den fast på undersiden af hylden :-) Jeg troede blot at det var ligegyldigt hvordan den rent faktisk vendte.
|
||
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke ligegyldigt, derfor skal den skrues fast på undersiden af hylden og indstilles til loftmontering i menuen. Ved ikke om den her tegning bedre kan forklare forskellen. Det med grønt afgrænsede areal, er det som den vil vise ved loftmontering, det røde er ved montering på hylde(normal). Derfor ville en montering, hvor du stiller den oven på en hylde, kaste billedet opad. Redigeret af Hans j - 07-August-2013 kl. 13:17 |
||
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay, jeg forstår dig.
Mange tak for indsatsen, du løste lige det største af mine problemer. Nu ved jeg hvilken type hylde jeg skal ud og kigge efter. Det er ikke muligt at loft montere, da jeg helst holder mig langt væk fra at skulle bore i akustisk gips. Så skal jeg blot have fundet en god hylde den kan monteres under og så i væggen med den.
|
||
rlauritsen
Junior bruger Oprettet: 14-November-2005 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Precious
Funktioner
Tak(0)
|
|
Et enkelt spørgsmål mere til denne tråd.
Jeg var hos AV-connection i weekenden. Her fremviste sælger en TW6100 og han fortalte mig at den sagtens kan stå på en hylde oppe under loftet i mit rum. Den behøver ikke hænge på hovedet. Den han havde hængende i demo rummet hang på hovedet, og her kunne han vise at den blot kunne vende billedet om med et enkelt tryk. Jeg kan ikke have dette i hovedet ... Har han ret i at det er ligegyldigt hvordan den vender? Jeg havde en anden opfattelse efter at have læst jeres poster herinde. Jeg overvejer faktisk det beslag som rlauritsen foreslår (så er jeg sikker på at det vil komme til at virke). Det kunne blot være sjovt at vide om sælger fyldte mig med salgsgas ved at sige at det er ligegyldigt hvordan den hænger. Side spørgsmål: vil det beslag passe på en TW6100 eller har nogle af jer en bedre ide?
|
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej.
|
||
dpny
Guld medlem Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Han har delvist ret. Den kan både vende på hovedet og stå på fødderne på en hylde da man, som han viste, kan vende billedet. Det er dog ikke rigtigt at den kan stå på en hylde under loftet da optikken er sådan indrettet at den projekterer billedet opad hvis den stå på fødderne og nedad hvis den vender på hovedet. Dvs: Hvis den står på fødderne skal den stå -under- billedet. Det er normalt forklaret i manualen, så prøve at downloade den.
Det er ikke alle projektorer der er sådan. en TW3200 kan indstilles til at projektere enten opad eller nedad og kan derfor godt stå på en hylde under loftet.
|
||
Precious
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bruger manual - det var da en god ide! :-)
http://www.projectorcentral.com/pdf/projector_manual_7537.pdf Der er kun 2 valg: 1) Placing on a table 2) projecting Suspending from the ceiling and projecting Ergo SKAL den vende på hovedet og sælgeren viste ikke hvad han snakkede om. Tak for svar
Redigeret af Precious - 28-Oktober-2013 kl. 12:24 |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |