|
EQ til subwoofer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2012 kl. 20:30 |
||
Hvilke eksterne EQ's kan I anbefale til min subwoofer, fx Velodyne SMS-1 Digital Subwoofer Management System.
|
|||
![]() |
|||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Der er den her fra SVS, SVS AS EQ1 SubEQ
http://www.avforums.com/reviews/SVS-AS-EQ1-SubEQ-Review.html |
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
noget MiniDSP
|
|||
![]() |
|||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
||
Er den udgået? Synes ikke at jeg fandt den på SVS' hjemmeside. |
|||
![]() |
|||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
||
Ja det tror jeg den er, men de er jævnligt til salg brugt. Jeg har ikke selv haft brugt sub eq, men har bare læst rosende ord om den. |
|||
![]() |
|||
||
Jeg kender ikke deres produkter. Er der en forhandler herhjemme som kan forklare noget om om dem? Jeg skal umiddelbart bruge den hedder miniDSP 2x4, men ved du evt. noget om hvor godt og nemt programmet er som anvendes til EQ? |
|||
![]() |
|||
kica ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
||
Hvad med sådan en her.
Nogen herinde der har erfaringer med sådan en,ift til lyngdorf svs velodyne xtz osv? Hilsen Kim
|
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
Den er udgået fordi den ikke kan mere end de nyere Audyssey-systemer. Ergo, den er spild af penge.
|
|||
![]() |
|||
||
Hvis du kigger på siden vil du se det er "factory direct".. De har et forum dedikeret til deres produkter.. prøv der.. Mht. sidste spørgsmål, så prøv lige at google først.. de får meget ros.
Redigeret af Steve Jones - 28-December-2012 kl. 21:20 |
|||
![]() |
|||
||
Jeg tænkte faktisk på, at hente sådan 8033 hos AV-connection.
|
|||
![]() |
|||
kica ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
||
Jo den er vel fin nok til en sub,men hvis der er nogen der har erfaringer med den anden vil jeg da godt høre lidt om den.
|
|||
![]() |
|||
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
||
Hej Har ikke selv erfaring med Anti-Mode 8033 - men du kan finde lidt information på denne norske site: Ser jo ud til at folk er meget imponerede over hvad den får til... Mvh LBA75 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |