|
Er den alm dansker ligeglad? |
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Forfatter | ||
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Maj-2020 kl. 21:03 |
|
Luftede tanken på arbejdet om at jeg gik og så på 65" OLED, og nok endte på de 15.000,-
Folks reaktion overraskede mig meget "man kan jo få et 55" i bilka til 2500,-", "65" er da biograflæred" osv. Når jeg så fortæller om billedkvalittet, og mit nuværrende var en topmodel i sin tid, og er kalibreret professionelt ![]() De så helt tomme ud i hovedet, som om jeg binde gal. Overrasker mig at den normale forbruger er SÅ ligegald med billedkvalitet osv. Ved de fleste af mine kollegaer er klistret til skærmen når der er fodbold osv, kan kun forstille mig den ghosting der følger bolden når den flyver henover skærmen :P |
||
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Beovision 8, fra dengang, der ikke var digital-tuner inside, med en skærm på vel nok 25", eller noget i den retning så for alle her i forummet, en lille bitte skærm.
![]() |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6292 |
|
Min OLED-fladskærm og JVC-projektor er professionelt kalibreret, men ingen anden i familien kunne drømme om det
![]() |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det gennemsnitlige Her og fru flæskesteg er totalt ligeglade, bare de kan se noget der bevæger sig, se tænker ikke en skid på andet, at det ligner lort er underordnet. De før ikke en skid for at få det så godt som der nu kan blive, det er uanset hvor meget de betaler for det.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
|
Tror den har kostet mere end 2500,- i bilka alligevel :P
|
||
Philips 65" 754 Oled
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
|
Måske ligeglade, måske uvidende, måske de tænker der ikke er den store forskel, måske de simpelthen nægter at betale flere penge for et tv end de har forestillet sig.
Jeg tror, langt de fleste danskere har x antal kroner afsat til tv. De kigger lidt efter det. De beder måske et familiemedlem, bekendt eller lign. om et råd eller to, og hvis det går rigtig vildt for sig læser de et par anmeldelser. De har sikkert været glade for det tv de har haft i 3-4 år, så det nye må være bedre.
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5000 |
|
Det er vel stadig en udbredt opfattelse at Oled er plaget af burn-in, takket være dumme sælgere i de største elektronikkæder. Men her i Påsken oplevede jeg en fortælle at han havde kigget på nyt TV og han brød sig ikke om Oled fordi man kunne se alle hudormene i ansigterne i nærbillederne
![]() Redigeret af Munch - 29-Maj-2020 kl. 21:19 |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Mit kostede 20 af de lange!!
![]() |
||
![]() |
||
|
Har faktisk hørt den kommentar fra nogle skuespillere :P
De skal være ekstra god med makeup idag når de indspiller noget ;) Man kan se ALT.. haha |
||
Philips 65" 754 Oled
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Ved du om han var stærkt retarderet. Det er da mit bud på hans sindstilstand.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5000 |
|
Det kan jeg forsikre dig han ikke er, han er en helt alm dansker med et helt alm TV behov. Og jeg vil da give ham ret i at når man ser et LG Oled i Bilka i butiksindstilling med drøn på farver og lys, så ser et ansigt ikke ret kønt ud i nærbillede på de store skærme.
|
||
![]() |
||
|
Den gennemsnitlige flæskesteg er som tidligere skrevet også temnelig ligeglad, og gør intet for at forbedre det.
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |