|
Er den alm dansker ligeglad? |
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Forfatter | ||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
tja hande naboen nu købt en combo boks hos amazon med indbygget dvb-s+t2 så havde han sparet endnu en remote og kunne nøjes med kun en .
Jeg har lige bestilt en boks hos dem med s2+t2 cam slot og programerbar remote så jeg kun behøver en remote pris 55 euro udstyr herhjemme er for dyrt generelt.
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19634 |
|||
Pensionister. Men det er ikke pengene det kniber med! Klaus
|
||||
![]() |
||||
|||
Sådan er vi nu forskellige, de prioterer sikkert deres penge på en anden måde som vi ikke skal blande os i. Den yngre generation kan nemt sidde og have deres mening men man skal nok se sig selv omfx 30 år hvor man så også selv er pensionist så har man sikkert også nogen andre holdninger til pengene samt tillagte særheder. Vedr at det kommer som en overraskelse man skal bruge 2 remoter, det tyder mere på dårlig rådgivning fra butikken. Formoder de har parabol i sommerhuset også så kunne de have valgt flg boks istedet for : så skulle de kun bruge 1 remote da denne kan styre ens tv og den kan samtidig vise boxer tv via cam modul Redigeret af jetdirect - 03-Juni-2020 kl. 10:44 |
||||
![]() |
||||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|||
alt ting handler jo i bund og grund om prioriteringer. For mig da vi købte nyt tv her for en lille måned siden, der handlede det om billedkvalitet kontra pris og endte på B9 65" til 11k. Synes ikke de få % forskel ved at vælge fx C9 serien, CX serien, Sony, Panasonic osv var prisen værd. Men det er så min holdning.
Men gør ikke min holdning til bedre end dem der vælger at købe dyrere skærme eller for den sags skyld billigere skærme.
|
||||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||||
![]() |
||||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
|||
Hvis de ender op med at vil anskaffe sig et nyt tv, er 40" typisk billigere end et 32", husk at fortælle ham det :-)
|
||||
mvh Christian
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19634 |
|||
Faktisk starter 32" ved 1500....... Klaus
|
||||
![]() |
||||
|||
Det gør de nok ikke men fandt lige denne aligevel utroligt 50" til den pris
|
||||
![]() |
||||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
|||
Nå ok, jeg synes det var sådan sidste jeg chekkede...
|
||||
mvh Christian
|
||||
![]() |
||||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1117 |
|||
999,- i Harald Nyborg ![]() Frank
|
||||
![]() |
||||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|||
Det er ikke kun skærmen jeg tænker på. Jeg kan bare ikke slappe af, hvis jeg løber rundt med så dyr en ting i lommen. jeg vil konstant holde øje med taske, jakke eller hvor den nu er og mine badeture vil være med det ene øje rettet mod mine ting på stranden. Generelt er jeg for dårlig til at passe på min telefon, til at der skal smides mange penge efter den. Jeg forstår at nogle vælger en telefon med godt kamera, hvis de tager mange billeder og at nogle vælger en dyr model, hvis de ved den vil blive opdateret i lang tid fremover og ved de er gode til at passe på den. DEt er jo generelt sådan med dyre ting, og især elektronik, at at lige så snart man kommer op over budgetløsningerne så er det nogle relativt små forbedringer men får for at smide 1000 ekstra. Nogle gange koster en specielt farve ekstra og så er det af en eller anden grund nogle MEGET dyre RAM producenterne benytter i deres premiummodeller |
||||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||||
![]() |
||||
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
|||
Du kan umuligt have haft Iphone 7+ i 5 år ... modellen er ikke engang 4 år gammel. ![]() Synes godt nok, at min 6s var blevet meget hurtigt gammel, da jeg læste dit indlæg.
|
||||
![]() |
||||
Snippermanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 203 |
|||
Nu fik vi jo stoppet opløsningsræset i halsen og forbrugerne labbede det i sig. Og man kan måske undre sig over om de der bruger mange penge på tv-apparater interesserer sig ret meget for optimal reproduktion af billeder så meget som troen på at man har anskaffet sig noget "lækkert".
Jeg holdt fast i mit SD plasma-tv længe efter de første 4K tv kom på markedet.
|
||||
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround Monitor Audio FB212 BenQ W10000 Sony PS3 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |