|
Er denne noget værd? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den er da endnu langsommere. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Disse tre: CPUpenchmark i rækkefølge: 1269 - 1912 - 1835 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
Tak vil lurer på det. Modtager også gerne andre input både om den hun kom hjem med, og eventuelle andre
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Den er ganske fin til hendes forbrug.
Jeg ved ikke hvorfor hun behøver kigge andetsteds. Evt. kan i jo tage ud og prøve den af ude i den lokale butik? Er den et performance-monster? - nej. Men den er alt rigeligt.
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4846 |
|
Hej Aerik.
En bærbar er meget andet en en rimelig CPU. Jeg læste for et stykke tid siden en samlet test af flere af de billige. Der var to vindere, den ene var en Samsung serie 3 og den anden var en Fujitsu LifeBook. Her er et link på Fujitsu'erne sorteret efter pris: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 31-Juli-2013 kl. 21:20 |
||
![]() |
||
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
|
Jeg bruger sådan en her til hverdag http://www8.hp.com/dk/da/ad/envy-x2/overview.html Og den kun det halve RAM og langsommere RAM så til helt alm brug, dvs ikke krævende spil osv, så er den du linker til helt helt fin Et forsigtigt gæt vil være at den er dobbelt så hurtig som den jeg har og bruger til alt, på nær spil
![]() Redigeret af Bassekat - 31-Juli-2013 kl. 21:28 |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
Steve Jones du har nok lidt ret, den er prøvet i butik, og den kunne jo åbne Windows og programmerne at låse fast.
Men kunne denne være et bedre bud? Trods alt en Intel 1000m processor. |
||
![]() |
||
|
Det ser meget bedre ud. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Hah, fandt ud af den kun kan fåes i Hjørring eller Aalborg. Det er langt væk herhjemmefra ... |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Brixen - er du intel-mand?
amd fejler intet.. sidder selv med intel-pcere, men amd er altså ikke så dårlige som nogle får dem til at se ud. Jeg har en af deres desktop-apu'er i varekurven som det næste.
|
||
![]() |
||
|
Så er I jo næsten nødt til at bruge den, hun har købt.
Måske er den også hurtig nok. Der er jo ingen der har målt CPU'en endnu, så alt er gæt og sammenligninger. Du kan blive den første til at uploade målingen her: Så vil det vise sig om den er hurtigere end AMD E2-1800, som har CPU benchmark 849. Redigeret af Brixen - 31-Juli-2013 kl. 22:01 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Jeg har intet mod AMD. Har også AMD grafikkort i min iMac. Men CPU er en Intel i7-2600. CPU Mark 8311: Der er også hurtigere AMD CPU'er. Jeg gik bare ud fra Steven Snedkers råd om hvor hurtig en bærbar bør være: "Processorstyrke måles gerne i Passmarks/CPU marks. 750 er for lidt, selv til simpel Internet-læsning og billedbehandling 2000 er minimum. 3000 og 4000 er rarere og mere fremtidssikret. 7000 er enormt godt og noget af det bedste, man kan få i en bærbar sommeren 2013. 10000 er det højest opnåelige (i en stationær pc, der er til at betale)" |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |