|
Er denne noget værd? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Lidt off-topic. Hvor ligger denne: 1,80GHzDual core Intel® Atom™Processor Z2760 Redigeret af Bassekat - 31-Juli-2013 kl. 22:05 |
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|||
679 Så lidt langsommere end den omtalte Packard Bell til 2000 kr. |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
|||
Så holder det her bestemt ikke ![]() 750 er for lidt, selv til simpel Internet-læsning og billedbehandling 2000 er minimum. Men er personen ikke også den samme som mener at alle forstærkere lyder ens
![]() |
||||
![]() |
||||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
|||
De billige modeller er 15,6" - en 13" er faktisk en hel del dyere !
|
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|||
Jamen om det er 15" eller 16" eller mere er lige meget, minimumet er bare 13,3 :) sover på om den beholdes eller om der skal ske andet..
|
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|||
En bekendt købte sidste forår en ASUS med Intel Celeron B815@1,6GHz. Den har CPU Mark på 1324, og er OK. Den bruges kun til internet, facebook og Bonanza tv. Det trækker den fint.
Den kostede 3000 hos komplett. Men vi er ikke lige kræsne. Redigeret af Brixen - 31-Juli-2013 kl. 22:27 |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
|||
Det er vel også en Netbook med Windows starter. En bekendt har sådan en. Hans kan ikke køre normal Windows. Kun Windows Starter. |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|||
Næ, min 6 år gamle laptop kan utroligt nok stadig bruges til til at læse mails, surfe nettet og bruge officepakken... jeg tror den vil dække 90% af markedets behov. Der er bare mange som køber for dyrt fordi vi går for meget op i specs.
|
||||
![]() |
||||
|||
Jeg har Windows 8 pro på og den kører fint med den
![]() |
||||
![]() |
||||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|||
Nu er Steven Snedker jo mest kendt for at skrive noget sludder. Jeg sidder med en hp CQ57 som har celeron 1,6 med passmark 1324. den fungerer fint til hverdagsbrug og hd video. jeg redigerer ikke film men benytter jævnligt photoshop. Hvis jeg var professionel grafiker vil jeg skaffe en kraftigere, men den går an til basis billed redigering.
|
||||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||||
![]() |
||||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
|||
Jeg havde gået efter minimum en i3 fra Intel. Så skal man ikke bande så meget i de efterfølgende år, for der kommer kun flere opdateringer og de håndteres mere gnidningsfrit med lidt muskler.
Min egen ASUS er snart 6 år, men med Core2Duo teknologi var den meget overspecificeret til mit brug dengang, men i dag kan den kun vise Youtube på middelkvalitet uden at hakke. Min iPad tager så alt video i FullHD. Håber su forstår min pointe. |
||||
![]() |
||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|||
Det var lidt det jeg havde i tankerne. Den kommer til at skulle klare sig i minimum 3 år endnu.. Da vi først er færdige med SU der. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |