|
Er der andre, som skal have Apple betaer? |
Besvar | Side 123 6> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24779 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Juni-2020 kl. 13:54 |
|
Jeg hentede selv betaen til min iPad Pro mandag aften. Må sige, at foreløbig er det den bedst kørende beta 1, som jeg har prøvet indtil videre. Jeg har endnu ikke fundet en App, som jeg ikke kan komme ind i. Selv bank appen, som aldrig plejer at virke. Arbejdernes Landsbank.
Så er der andre, som har hentet og hvad er jeres erfaringer?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4588 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes, at iOS 14 beta kører fint. Min vejr-widget tror ind i mellem, at jeg er i Cupertino, men ellers er widgets en fin tilføjelse til hjemmeskærmen.
tvOS 14 beta synes jeg man skal holde sig fra indtil videre. DRTV og Infuse virker ikke - sikkert også andre. HomePod beta kører også fint, men man kan endnu ikke bruge andre musiktjenester via Siri. macOS beta tør jeg ikke installere
Redigeret af Rasmus Larsen - 24-Juni-2020 kl. 17:36 |
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24779 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå ja, tvOS 14 hentede jeg lige i morges, men kun til mit ATV i soveværelset. Så det går nok. DRTV bruger jeg sjældent. Infuse bruger jeg aldrig. Nu bliver det så spændende, om de andre virker deroppe.
Vil det sige, at det meste bare kører på din iPhone?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så fandt jeg en fejl. Nem id virker ikke. Der siges, at min iPad er rooted.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det gik eddermame ikke godt da jeg prøvede det. Næsten ingenting virkede, og jeg var tvunget til at lade iMac'en genoprette fra tidskapslen, hvilket tog to-tre dage |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
tvOS virker ganske godt. DR, TV2, Netflix, Filmstriben og HBO. Fedt med den nye HomeKit feature og at man kan skrue op og ned på de AirPlay enheder som spiller.
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4588 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Virker DRTv hos dig, Jan?
AirPlay-enheder har man da kunne skrue op og ned for fra Apple TV i flere generationer :-)
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
af ren og skær nysgerrighed Naiera - hvordan kan det tage 2-3 dage? det er først frigivet mandag aften?
en svag overdrivelse måske?
|
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er der egentlig af nyheder på Apple TV?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det tog to-tre dage at genoprette ikke-beta MacOS efter jeg havde installeret en beta, som det viste sig ikke kunne cirka halvdelen af det jeg skulle bruge min iMac til. |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja DRTV virker hos mig Da ikke denne mulighed? Eller |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke så meget ... og så alligevel. Alt mit lyst styres via HomeKit. Nu har jeg mulighed for at betjene den via ATV. Så er der den del, som jeg ikke ved om er nyt, det er det for mig. Min nu kan jeg justere lydstyrke på alle de enheder der afspiller lyd. Altså ikke lyd ud fra ATV, men alle enheder som er igang med at afspille.
|
||
Besvar | Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |