recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der andre, som skal have Apple betaer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der andre, som skal have Apple betaer?

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2020 kl. 06:58
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Virker DRTv hos dig, Jan?

AirPlay-enheder har man da kunne skrue op og ned for fra Apple TV i flere generationer :-)
Hvad er der egentlig af nyheder på Apple TV?

Hej Flemming. Vi har samlet alt hvad vi har kunnet finde om nyhederne i tvOS 14 i denne artikel, hvis du er nysgerrig: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1592848504

Mht. iOS 14 så kører det rimeligt på min iPhone 7, ja. Jeg har dog siden installation oplevet to spontane nedbrud, hvor telefonen har genstartet. Du har dog ret i, at NemID ikke virker Confused Jeg får samme fejlbesked.


Redigeret af Rasmus Larsen - 25-Juni-2020 kl. 07:06
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2020 kl. 07:03
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Virker DRTv hos dig, Jan?

AirPlay-enheder har man da kunne skrue op og ned for fra Apple TV i flere generationer :-)
Hvad er der egentlig af nyheder på Apple TV?

Ja DRTV virker hos mig

Da ikke denne mulighed? Eller 



Jeg tjekkede lige igen på DRTV på min boks. Kanaler virker også hos mig. Arkivet er gået i udu. Når man klikker play på arkivindhold så starter lyden, men intet billede. Trykker man play to gange, så kører lyden dobbelt Smile

Muligheden for at styre lyden på AirPlay-enheder har været der i noget tid. Jeg husker ikke lige på stående fod hvor længe, men jeg dobbelttjekkede lige på min Apple TV HD med tvOS 13. Her er funktionaliteten den samme.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2020 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Virker DRTv hos dig, Jan?

AirPlay-enheder har man da kunne skrue op og ned for fra Apple TV i flere generationer :-)
Hvad er der egentlig af nyheder på Apple TV?

Hej Flemming. Vi har samlet alt hvad vi har kunnet finde om nyhederne i tvOS 14 i denne artikel, hvis du er nysgerrig: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1592848504

Mht. iOS 14 så kører det rimeligt på min iPhone 7, ja. Jeg har dog siden installation oplevet to spontane nedbrud, hvor telefonen har genstartet. Du har dog ret i, at NemID ikke virker Confused Jeg får samme fejlbesked.
Super. Det kigger jeg på. 

Lige det med NemID gør så, at jeg må vente, med at få det på iPhone. Bruger det en del. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2020 kl. 19:56
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

macOS beta tør jeg ikke installere Smile


Big Sur kører faktisk overaskende godt af en 1. beta ;-)



LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2020 kl. 06:18
Jeg ville gerne have fingre i deres udvikler Mac Mini med A12Z. Ret vildt, at den under præsentationen kørte Shadow of Tomb Raider og Dirt Rally via x86 til ARM emulering.

Jeg tror, at den A14X der rygtes på vej til Mac bliver voldsom. Så skal vi bare have den over i Apple TV også Smile
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2020 kl. 19:12
Så dukkede beta 2 op til de forskellige produkter.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2020 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så dukkede beta 2 op til de forskellige produkter.

Tak, er ved at opdatere Smile

Eneste der går mig på er at man ikke kan bruge nem-id app Confused
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2020 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så dukkede beta 2 op til de forskellige produkter.

Tak, er ved at opdatere Smile

Eneste der går mig på er at man ikke kan bruge nem-id app Confused
Det irriterede lidt i starten, men så måtte jeg bruge min lille nøgledims. Kan ikke huske hvad den hedder.Embarrassed Det ser ud til, at den stadig ikke virker. Men de må da også tage sig sammen, og få en opdatering ud.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2020 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så dukkede beta 2 op til de forskellige produkter.

Tak, er ved at opdatere Smile

Eneste der går mig på er at man ikke kan bruge nem-id app Confused
Det irriterede lidt i starten, men så måtte jeg bruge min lille nøgledims. Kan ikke huske hvad den hedder.Embarrassed Det ser ud til, at den stadig ikke virker. Men de må da også tage sig sammen, og få en opdatering ud.

Skrev til deres support om de ikke lige kunne smide ios14 på listen af ok systemer så man ikke fik den jailbreak fejl, svaret var bare at de ikke understøtter betaer, at appen så virker på 13.6 beta og har gjort det hele vejen igennem ios 13 betaerne var der ingen svar på men så ville de godt sende opfordringen videre til deres udviklere.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2020 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så dukkede beta 2 op til de forskellige produkter.

Tak, er ved at opdatere Smile

Eneste der går mig på er at man ikke kan bruge nem-id app Confused
Det irriterede lidt i starten, men så måtte jeg bruge min lille nøgledims. Kan ikke huske hvad den hedder.Embarrassed Det ser ud til, at den stadig ikke virker. Men de må da også tage sig sammen, og få en opdatering ud.

Skrev til deres support om de ikke lige kunne smide ios14 på listen af ok systemer så man ikke fik den jailbreak fejl, svaret var bare at de ikke understøtter betaer, at appen så virker på 13.6 beta og har gjort det hele vejen igennem ios 13 betaerne var der ingen svar på men så ville de godt sende opfordringen videre til deres udviklere.
Ja, det er helt væk. De har virket i alle andre udgaver af beta. Selv bank apps virker denne gang.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2020 kl. 19:59
@rasmus larsen

Ville heller ikke have noget mod at få lov at prøve og lege med den a12z mini. Men der er også kommet lidt tests af dens performance. som udgangspunkt er det ikke vildt prangende faktisk, men derfor ville den stadig være ganske interessant at lege med :-) blandt andet ser det pt ikke ud til at den kan udnytte alle kerner i processoren, men kun de 4 hurtige. 


til 500 usd er det også en fremragende pris (ved godt den desværre kun kan købes hvis man har et udviklerID, så apple giver nok ret meget "tilskud" til den)

Men når man tænker på hvor stor den chip egentlig er rent fysisk sammenlignet med en Intel Core, og hvor meget strøm den bruger, og forsøger at skalere op, så er der så afgjort muligheder for Apple.
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2020 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så dukkede beta 2 op til de forskellige produkter.

Tak, er ved at opdatere Smile

Eneste der går mig på er at man ikke kan bruge nem-id app Confused
Det irriterede lidt i starten, men så måtte jeg bruge min lille nøgledims. Kan ikke huske hvad den hedder.Embarrassed Det ser ud til, at den stadig ikke virker. Men de må da også tage sig sammen, og få en opdatering ud.

Skrev til deres support om de ikke lige kunne smide ios14 på listen af ok systemer så man ikke fik den jailbreak fejl, svaret var bare at de ikke understøtter betaer, at appen så virker på 13.6 beta og har gjort det hele vejen igennem ios 13 betaerne var der ingen svar på men så ville de godt sende opfordringen videre til deres udviklere.
Ja, det er helt væk. De har virket i alle andre udgaver af beta. Selv bank apps virker denne gang.

Ved ikke om alle bank apps virker, har skiftet bank siden sidste år hvor min ikke virkede men der var nemid ok som man kunne jo bare bruge hjemmesiden uden at skulle rende rundt med papkortet, så det gik i år må telefonen vente til nemid virker. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu