|
Er der andre, som skal have Apple betaer? |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | |||||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4588 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hej Flemming. Vi har samlet alt hvad vi har kunnet finde om nyhederne i tvOS 14 i denne artikel, hvis du er nysgerrig: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1592848504 Mht. iOS 14 så kører det rimeligt på min iPhone 7, ja. Jeg har dog siden installation oplevet to spontane nedbrud, hvor telefonen har genstartet. Du har dog ret i, at NemID ikke virker Jeg får samme fejlbesked.
Redigeret af Rasmus Larsen - 25-Juni-2020 kl. 07:06 |
|||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4588 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg tjekkede lige igen på DRTV på min boks. Kanaler virker også hos mig. Arkivet er gået i udu. Når man klikker play på arkivindhold så starter lyden, men intet billede. Trykker man play to gange, så kører lyden dobbelt Muligheden for at styre lyden på AirPlay-enheder har været der i noget tid. Jeg husker ikke lige på stående fod hvor længe, men jeg dobbelttjekkede lige på min Apple TV HD med tvOS 13. Her er funktionaliteten den samme.
|
|||||
|
|||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24779 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Super. Det kigger jeg på. Lige det med NemID gør så, at jeg må vente, med at få det på iPhone. Bruger det en del.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
Giffel
Guld medlem Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Big Sur kører faktisk overaskende godt af en 1. beta ;-) |
|||||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|||||
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg ville gerne have fingre i deres udvikler Mac Mini med A12Z. Ret vildt, at den under præsentationen kørte Shadow of Tomb Raider og Dirt Rally via x86 til ARM emulering.
Jeg tror, at den A14X der rygtes på vej til Mac bliver voldsom. Så skal vi bare have den over i Apple TV også
|
|||||
|
|||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24779 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Så dukkede beta 2 op til de forskellige produkter.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
henriksommer
Guld medlem Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Tak, er ved at opdatere Eneste der går mig på er at man ikke kan bruge nem-id app
|
|||||
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det irriterede lidt i starten, men så måtte jeg bruge min lille nøgledims. Kan ikke huske hvad den hedder. Det ser ud til, at den stadig ikke virker. Men de må da også tage sig sammen, og få en opdatering ud.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Skrev til deres support om de ikke lige kunne smide ios14 på listen af ok systemer så man ikke fik den jailbreak fejl, svaret var bare at de ikke understøtter betaer, at appen så virker på 13.6 beta og har gjort det hele vejen igennem ios 13 betaerne var der ingen svar på men så ville de godt sende opfordringen videre til deres udviklere.
|
|||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ja, det er helt væk. De har virket i alle andre udgaver af beta. Selv bank apps virker denne gang.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
@rasmus larsen
Ville heller ikke have noget mod at få lov at prøve og lege med den a12z mini. Men der er også kommet lidt tests af dens performance. som udgangspunkt er det ikke vildt prangende faktisk, men derfor ville den stadig være ganske interessant at lege med :-) blandt andet ser det pt ikke ud til at den kan udnytte alle kerner i processoren, men kun de 4 hurtige. til 500 usd er det også en fremragende pris (ved godt den desværre kun kan købes hvis man har et udviklerID, så apple giver nok ret meget "tilskud" til den) Men når man tænker på hvor stor den chip egentlig er rent fysisk sammenlignet med en Intel Core, og hvor meget strøm den bruger, og forsøger at skalere op, så er der så afgjort muligheder for Apple.
|
|||||
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ved ikke om alle bank apps virker, har skiftet bank siden sidste år hvor min ikke virkede men der var nemid ok som man kunne jo bare bruge hjemmesiden uden at skulle rende rundt med papkortet, så det gik i år må telefonen vente til nemid virker.
|
|||||
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |