|
Er der andre, som skal have Apple betaer? |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | |
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er den ikke kun til låns for de 500$?
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Husk at der benchmarkes på x86 til ARM emulering (Rosetta 2), så der er masser af overhead. Med det in mente så synes jeg, at det er ret godt gået for en 2 år gammel chip (A12Z = re-binned A12X), der slet ikke er udviklet med det formål at sidde i en Mac/PC. Var programmerne (og benchmark) udviklet til ARM-processorarkitektur, så der ikke skulle emuleres, ville den givetvis yde markant højere. Hvis de anstrenger sig og udvikler en dedikeret chip - hvilket de jo gør - så tror jeg, at den bliver imponerende.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er udmærket klar over det er emulering (når ipads med samme indmad testes, er scoren også markant højere) Det er også derfor jeg er ganske fortrøstningsfuld ved at når de kommer med den nye udgave, så vil den helt sikkert sparke røv. Men det er som i gamle dage da de introducerede rosetta 1. - "fast - enough!" :)
@dieseldk - jo det er det rent teknisk, den skal afleveres retur efter præcis 12mnd fra lejedatoen. Og der er hell to pay hvis man ikke gør - det står der i hvert fald i T&C. |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kommer ikke selv til at være early adopter på de nye Macs med Apples chip, mest fordi jeg købte ny iMac sidste år, men jeg håber, at udviklingen bidrager til at skubbe Apple TV-boksen fremad. I stedet for at genbruge en SoC fra en mobilenhed, så ville det give mening at udstyre boksen med en SoC fra en stationær enhed.
Jeg håber egentligt mest på, at de udvikler en dedikeret TV SoC, så grafikdelen kan nærme sig PlayStation/Xbox, men jeg ved ikke om der er økonomi i det
|
|
|
|
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
PS: Infuse virker nu på tvOS 14 beta efter seneste opdatering af app'en. Så skal vi bare have den NemID i vinklen
|
|
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så det jeg læser er at det eneste vi har opdaget indtil nu, er at Nem ID app'en ikke virker på iOS (Vigtig app, så nok til at jeg ikke tester)
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke været ude for andre Apps som ikke virker. Og alt i alt, så kører det altså super godt.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
For mig er Nem-ID en showstopper, så jeg holder på hesten indtil det virker :-)
|
|
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal nok sige til, hvis det kommer igang.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
super duper - tak.
|
|
|
|
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
Virker HDR i infuse? Det virker ikke i mrmc
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen der har testet NemID med Public Beta 2.
Jeg har lige installeret iPad OS 14 Public Beta 2 Der har jeg dog ikke NemID på Ahh. kan se at public beta 2 = developer beta 2, så de bare følges ad.
Redigeret af hummelmose - 11-Juli-2020 kl. 18:32 |
|
|
|
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |