recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der andre, som skal have Apple betaer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der andre, som skal have Apple betaer?

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 17:11
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Det faktisk interessant, hvis det virker. På Android har NETS hidtil nægtet at åbne - uanset om det er Beta eller RC

Jeg er igang med at installere, og skal nok skrive om det virker om lidt - Den er hentet, og igang med at forberede.

Det virker endelig.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 17:14
skal lige vente en time på at aktivere før jeg kan sige det 100%, men fejlen med jailbreak kommer ikke ved opstart af appen og de skriver selv opdateret til ios 14 i app store
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

skal lige vente en time på at aktivere før jeg kan sige det 100%, men fejlen med jailbreak kommer ikke ved opstart af appen og de skriver selv opdateret til ios 14 i app store

Er igang med at køre iOS 14 Public Beta 7 på nu, og jeg bør vel ikke skulle aktivere når det allerede var aktiveret på iOS 13.7
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 17:25
Kan hermed bekræfte det virker - Kunne logge på sundhed.dk uden problemer.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

skal lige vente en time på at aktivere før jeg kan sige det 100%, men fejlen med jailbreak kommer ikke ved opstart af appen og de skriver selv opdateret til ios 14 i app store

Er igang med at køre iOS 14 Public Beta 7 på nu, og jeg bør vel ikke skulle aktivere når det allerede var aktiveret på iOS 13.7

Skulle på iPad’en men den har så også haft appen låst med jailbreak fejlen, måske det gør en forskel 
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

skal lige vente en time på at aktivere før jeg kan sige det 100%, men fejlen med jailbreak kommer ikke ved opstart af appen og de skriver selv opdateret til ios 14 i app store

Er igang med at køre iOS 14 Public Beta 7 på nu, og jeg bør vel ikke skulle aktivere når det allerede var aktiveret på iOS 13.7

Skulle på iPad’en men den har så også haft appen låst med jailbreak fejlen, måske det gør en forskel 
Det virker også på iPad nu. Hvis den har været lukket, så skal du starte appen op igen, hvor du skal vente en time, før du kan oprette den helt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

skal lige vente en time på at aktivere før jeg kan sige det 100%, men fejlen med jailbreak kommer ikke ved opstart af appen og de skriver selv opdateret til ios 14 i app store

Er igang med at køre iOS 14 Public Beta 7 på nu, og jeg bør vel ikke skulle aktivere når det allerede var aktiveret på iOS 13.7

Skulle på iPad’en men den har så også haft appen låst med jailbreak fejlen, måske det gør en forskel 
Det virker også på iPad nu. Hvis den har været lukket, så skal du starte appen op igen, hvor du skal vente en time, før du kan oprette den helt.

Har egentligt også haft den slettet for at forsøge at få den til at virke, måske det faktisk er det som har gjort det Ermm.

Men nu er både iPhone og iPad oppe at køre med nemid 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2020 kl. 07:11
Virker også her, om end jeg skulle logge ind på ny og aktivere igen. Men herligt, at det kører nu på iOS 14 - officiel udgivelse må også nærme sig.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2020 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Virker også her, om end jeg skulle logge ind på ny og aktivere igen. Men herligt, at det kører nu på iOS 14 - officiel udgivelse må også nærme sig.
Mon ikke det udkommer på Tirsdag, hvor Apple holder deres næste event?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2020 kl. 11:08
Hr. Gurman siger ja. iOS og iPad 14 i denne måned. Software til de andre platforme senere, hvilket måske indikerer, at der kommer endnu en præsentation i oktober/november?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2020 kl. 13:14
Der udkom endnu en beta i går. Og det ligner noget, som er ved at være færdigt. Det kører altså bare.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2020 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Der udkom endnu en beta i går. Og det ligner noget, som er ved at være færdigt. Det kører altså bare.

Ja, ifølge rygter er næste release GM.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu