|
Er der nogen NAD eksperter til stede? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej det er ikke det jeg mener. En NAD M33 kommer med en enkelt indbygget HDMI (ARC) udgang og ingen HDMI indgange. Samtidig kan man tilføre et MDC modul i forstærkeren som også indeholder en HDMI (ARC) udgang plus 3 HDMI indgange. Sådan et modul har jeg i min nuværende NDA C368. Hvis jeg flytter det modul over i min (forhåbentlig) kommende M33 vil det så skabe problemer at have 2 HDMI (ARC) udgange i forstærkeren, det indbyggede og det fra modulet. Det er det jeg spørger om
|
||
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
HDMI porten på M33 er en ren lydindgang til ARC. Så du vil ikke kunne loope mellem den port og et eventuelt HDMI modul. Det fremgår iøvrigt af din manual.
Så vidt jeg kan læse mig frem til, så er HDM2 modulet ikke officielt godkendt til M33, men det lader dog til st virke ifølge et par udenlandske fora.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |