recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der nogen NAD eksperter til stede?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der nogen NAD eksperter til stede?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2021 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Jeg har som jeg skrev før sendt en forespørgsel til NADs support men de er længe om at svare. MDC modulet fungere som på en surround receiver. Det har 3 indgange og en udgang (ARC). Er slet ikke med på have du skriver om at route ud af det andet moduls udgang. 

Jeg spørger fordi der vil være 2 HDMI (ARC) udgange hvis jeg og 3 HDMI indgange hvis jeg monterer MDC modulet. Så mig spørgsmål går på om det er muligt med 2 HDMI (ARC)på samme tid eller om det skaber problemer.

Jeg spørger naturligvis i Hifi-klubben men kunne jo godt være der var en her i forummet som vidste det. Går ud fra at det er det forummet er til for, at stille spørgsmål som dette?

Jeg har nok misforstået hvad det var du ville. Jeg læste det som at du ville have TO MCD HDMI moduler i forstørkeren. Det er vist ikke det du mener.
Nej det er ikke det jeg mener. 

En NAD M33 kommer med en enkelt indbygget HDMI (ARC) udgang og ingen HDMI indgange. Samtidig kan man tilføre et MDC modul i forstærkeren som også indeholder en HDMI (ARC) udgang plus 3 HDMI indgange. Sådan et modul har jeg i min nuværende NDA C368. Hvis jeg flytter det modul over i min (forhåbentlig) kommende M33 vil det så skabe problemer at have 2 HDMI (ARC) udgange i forstærkeren, det indbyggede og det fra modulet. Det er det jeg spørger om Smile 
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2021 kl. 17:49
HDMI porten på M33 er en ren lydindgang til ARC. Så du vil ikke kunne loope mellem den port og et eventuelt HDMI modul. Det fremgår iøvrigt af din manual.

Så vidt jeg kan læse mig frem til, så er HDM2 modulet ikke officielt godkendt til M33, men det lader dog til st virke ifølge et par udenlandske fora.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu