recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der pause i Avengers?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der pause i Avengers?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2019 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:


Husk,at uden reklamer havde det måske kostet 150kr . .


Begge dele er ulideligt at tænke på, og når de så kaster en reklame ind for et bedemandsfirma, går jeg helt i knæ... Ouch
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2019 kl. 21:47
Er det værre med et bedemandsfirma end THansen?
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2019 kl. 22:02


Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Er det værre med et bedemandsfirma end THansen?

Nej, tværtimod. Vi skal nok alle gøre brug af et bedemandsfirma, men det er frivilligt om man vil handle hos THansen. 
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 04:37
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

125 kroner i fotorama i Viborg. Alt for dyrt og ingen pause. Til gengæld var der mere end et kvarters reklamer inden filmen gik igang... 

Filmen er for lang og for kedelig. Etteren var meget bedre.
Helt den samme oplevelse jeg havde i Fotorama i Viborg. Filmen var mindst 1 time for lang og til tider gabende kedelig...
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:



Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Er det værre med et bedemandsfirma end THansen?

Nej, tværtimod. Vi skal nok alle gøre brug af et bedemandsfirma, men det er frivilligt om man vil handle hos THansen. 
Nej, jeg tænker også det må være til at overleve. Bedemanden skal jo også drive forretning. 
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Nej, jeg tænker også det må være til at overleve. Bedemanden skal jo også drive forretning. 

Jovist, er det til at overleve. Alt andet ville da også være forfærdeligt. Men hvis det skrækkelige skulle ske, kunne min biomakker jo fluks ringe efter bedemanden jf. nummeret på lærredet... Tongue Måske er det hele tanken bag reklamen?

Når det er sagt, så hver ting til sin tid. Lev mens du lever, døden kan man hurtigt nok komme til at tage stilling til. Og der er andet her i livet (og døden) end det at drive en forretning...

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 21:33
Jeg kunne godt holde en halv liter Mountain Dew inde.

At lampen blinkede, ligesom mine gør herhjemme efter cirka 1000 timer i gennemsnit, er så en anden sag...
Til top
Tmann Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2011
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 15:35
Folk som ikke forstår de her film skal bare lade vær med at gå ind og se dem. LOL

Men mange er gode til at øffe over dem. Clap
Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900
Denon AVR-X6300H Reciever
B&W 683 Fronter
B&W HTM61 Center
B&W DS3 Surround
B&W ASW610XP Subwoofer
Sony PlayStation 4 PRO
Nvidia Shield TV
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 16:01
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:



Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Er det værre med et bedemandsfirma end THansen?

Nej, tværtimod. Vi skal nok alle gøre brug af et bedemandsfirma, men det er frivilligt om man vil handle hos THansen. 
Nej, jeg tænker også det må være til at overleve. Bedemanden skal jo også drive forretning. 

underligt at reklamere for et bedemandsfirma, kunder stopper jo ikke lige pludselig med findes
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:



Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Er det værre med et bedemandsfirma end THansen?

Nej, tværtimod. Vi skal nok alle gøre brug af et bedemandsfirma, men det er frivilligt om man vil handle hos THansen. 
Nej, jeg tænker også det må være til at overleve. Bedemanden skal jo også drive forretning. 

underligt at reklamere for et bedemandsfirma, kunder stopper jo ikke lige pludselig med findes

Nej, kunder er der altid.

Der er jo mere end et bedemandsfirma, og de ønsker nok at få kunder i butikken, frem for alle de andre firmaer.
Sådan er det vel med alle reklamer. Der er kunder til nærmest alt, men sælger er nok ikke ligeglad med hvor kunderne køber deres varer.
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af Tmann Tmann skrev:

Folk som ikke forstår de her film skal bare lade vær med at gå ind og se dem. LOL

Men mange er gode til at øffe over dem. Clap

Jeg synes da selv, at jeg forstår filmene udemærket. Smile

Men jeg forstår også, at Marvel filmene er af en meget ujævn kvalitet, og at vi vel ikke alle sammen ikke behøver at blive trukket baglæns ind i fuglekassen hver gang, de kaster en ny film på gaden. 

Og imo havde Endgame langt flere missere end træffere. Bl.a. var filmens behandling af tidsparadokser tåkrummende ringe, og dens politiske korrekthed kvalmefremkaldende.

Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 20:17
Så filmen i går.

Klarede mig igennem uden pause; også “regnvejrspausen” i Japan.

Filmen var ok, men så ikke meget mere. For lang, og til tider lidt kedelig. Infinity War var bedre.

Jeg synes talen var for lav. Under kamp var lyden den fin, men ved stille scener hvor der blev talt var lyden meget lav. Om det kun var i den lokale biograf, ved jeg ikke.

Endelig blev jeg mindet om hvorfor jeg ikke har været i biografen i 10 år. Folk der larmer vel meget. Enkelte skulle have forklaret noget (typisk børn der ikke burde se den). Ufatteligt hvor meget chips kan larme, selvom de er i et papbæger. Telefoner der blev åbnet (dog ikke så mange som frygtet). Cola, der var doven efter 30 minutter.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu