|
Er der pause i Avengers? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Begge dele er ulideligt at tænke på, og når de så kaster en reklame ind for et bedemandsfirma, går jeg helt i knæ...
![]() |
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
Er det værre med et bedemandsfirma end THansen?
|
||||
![]() |
||||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|||
Nej, tværtimod. Vi skal nok alle gøre brug af et bedemandsfirma, men det er frivilligt om man vil handle hos THansen.
|
||||
![]() |
||||
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
|||
Helt den samme oplevelse jeg havde i Fotorama i Viborg. Filmen var mindst 1 time for lang og til tider gabende kedelig...
|
||||
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
Nej, jeg tænker også det må være til at overleve. Bedemanden skal jo også drive forretning.
|
||||
![]() |
||||
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
|||
Jovist, er det til at overleve. Alt andet ville da også være forfærdeligt. Men hvis det skrækkelige skulle ske, kunne min biomakker jo fluks ringe efter bedemanden jf. nummeret på lærredet... ![]() Når det er sagt, så hver ting til sin tid. Lev mens du lever, døden kan man hurtigt nok komme til at tage stilling til. Og der er andet her i livet (og døden) end det at drive en forretning... |
||||
![]() |
||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|||
Jeg kunne godt holde en halv liter Mountain Dew inde.
At lampen blinkede, ligesom mine gør herhjemme efter cirka 1000 timer i gennemsnit, er så en anden sag... |
||||
![]() |
||||
Tmann ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
|||
Folk som ikke forstår de her film skal bare lade vær med at gå ind og se dem.
![]() Men mange er gode til at øffe over dem.
![]() |
||||
Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900 Denon AVR-X6300H Reciever B&W 683 Fronter B&W HTM61 Center B&W DS3 Surround B&W ASW610XP Subwoofer Sony PlayStation 4 PRO Nvidia Shield TV |
||||
![]() |
||||
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
|||
underligt at reklamere for et bedemandsfirma, kunder stopper jo ikke lige pludselig med findes
|
||||
![]() |
||||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|||
Nej, kunder er der altid. Der er jo mere end et bedemandsfirma, og de ønsker nok at få kunder i butikken, frem for alle de andre firmaer. Sådan er det vel med alle reklamer. Der er kunder til nærmest alt, men sælger er nok ikke ligeglad med hvor kunderne køber deres varer.
|
||||
![]() |
||||
|||
Jeg synes da selv, at jeg forstår filmene udemærket. ![]() Men jeg forstår også, at Marvel filmene er af en meget ujævn kvalitet, og at vi vel ikke alle sammen ikke behøver at blive trukket baglæns ind i fuglekassen hver gang, de kaster en ny film på gaden. Og imo havde Endgame langt flere missere end træffere. Bl.a. var filmens behandling af tidsparadokser tåkrummende ringe, og dens politiske korrekthed kvalmefremkaldende. |
||||
![]() |
||||
|||
Så filmen i går.
Klarede mig igennem uden pause; også “regnvejrspausen” i Japan. Filmen var ok, men så ikke meget mere. For lang, og til tider lidt kedelig. Infinity War var bedre. Jeg synes talen var for lav. Under kamp var lyden den fin, men ved stille scener hvor der blev talt var lyden meget lav. Om det kun var i den lokale biograf, ved jeg ikke. Endelig blev jeg mindet om hvorfor jeg ikke har været i biografen i 10 år. Folk der larmer vel meget. Enkelte skulle have forklaret noget (typisk børn der ikke burde se den). Ufatteligt hvor meget chips kan larme, selvom de er i et papbæger. Telefoner der blev åbnet (dog ikke så mange som frygtet). Cola, der var doven efter 30 minutter. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |