|
Er det her lovligt..? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Syntes jo ikke det er billigt når usikkerheden skal regnes med.
Pludselig har man måske intet spil. Ved køb af orginal incl skiven har den jo værdi på brugtmarked |
||
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det må være noget med, man låner hans PSN konto og får downloadet spillet, hvorefter man benytter det på sin egen konto. Det kan næppe være lovligt. Man er vel ude i noget piratkopiering her.
|
||
bruger udmeldt 27
-- Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis prisforskellen er sølle 100,- så vælger man vel det originale spil så man har det fysisk ved hånden og kan bruge det ligeså mange gange man vil - Lovligt
|
||
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
fra de 249,- han tager og så til de 449,- som et spil normalt koster, er der trods alt 200,- til forskel..
|
||
bruger udmeldt 27
-- Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så sølle 200,- da |
||
Bruger udmeldt 35
Funktioner
Tak(0)
|
|
200,- er sgu meget at spare, men det kræver jo så at der er styr på det hele, og det er nok ikke tilfældet på den dba annonce..
|
||
brfcjon
Bruger Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ENIG i nedenstående.
"sladrer" er det en skolegård eller hvad? Det er en slatten holdning at have :) Det er da trist hvis andre der er knap så skeptiske springer på den og bliver snydt. Jeg tvivler på dette er lovligt da der med garanti ikke er svaret moms mv af importvaren. Redigeret af brfcjon - 15-December-2014 kl. 13:27 |
||
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er sgu da ens borgerpligt at gøre opmærksom på at der måske sker noget ulovligt. Så må det være op til DBA at tage den diskussion med brugeren.
At "sladre" er ildeset i rockerkredse og hos politikere. Tror de fleste andre kan se det fornuftige i at opretholde en form for retsstat.
|
||
Prospect
Guld medlem Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg må være enig med Strecker. Der er ingen af jer der med sikkerhed har givet udtryk for at det ikke er validt, og fordi det er imod Sony's EULA er det ikke nødvendigvis imod dansk lov. Der er 1000vis af accounts til salg på DBA, til forskellige spil. I langt største delen af disse tilfælde er det imod leverandørens EULA, og altid forbundet med en vis usikkerhed. Det er dog lovligt jf. dansk lov... Hvad vil i have at DBA skal gøre ? Desuden, i har jo selv været inde på artiklen, hvorfor har i ikke bare selv "meldt" personen ? |
||
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er artiklen så vidt jeg kan se væk - så ikke meget at anmelde :) Falder jeg selv over lignende "det er for godt til at være sandt" anmelder jeg dem da til DBA. Men jeg sidder sgu ikke og trawler nettet igennem for grå produkter...
|
||
Bruger udmeldt 35
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har taget kontakt til annoncøren, så må vi høre hva han siger.
Men som prospect skriver, så står det jer frit for selv at reagere på annoncerne, men det er bare ikke min stil at kontakte "ordensmagten", da man ofte selv kan ordne tingene meget hurtigere. Redigeret af strecker - 15-December-2014 kl. 13:57 |
||
Bruger udmeldt 35
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja kan se at brugeren har fjernet alle sine annoncer, så det tyder lidt på dårlig samvittighed..
Redigeret af strecker - 15-December-2014 kl. 13:57 |
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |