|
Er Marantz AV7704 et godt køb |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
Martin-Andersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2018 Sted: Greve Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det jeg siger er bare at det koster at få en vare fra usa til danmark
|
|
![]() |
|
Martin-Andersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2018 Sted: Greve Status: Offline Point: 18 |
Men jeg viste ikke at de var steget så meget
|
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Ja helt sikkert. Der skal lægges mange ting oven i inden man har ting på Dansk jord ![]() Min pointe var også bare at du ikke helt kan sammenligne nyprisen på en gen 1 og en gen 3, uanset om det er i DK eller USA...
![]() |
|
![]() |
|
Ser ud til at du fik en meget bedre deal end jeg gjorde ![]() Bortset for det vild at man i USA kunne købe XPA-5 for 5.500 kr. men som jeg husker det var $ lidt lavere dengang omkring 6 kr. But any way, skide billigt
|
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Jeg synes da også at det er flot at de vil lade den sende til rep i DK hvis der går noget i stykker...
|
|
![]() |
|
Ja det er en super aftale. I dag er det AV-Connection der står for rep af Emotiva. Ved ikke hvad Emotiva siger til en parallel import? og hvordan man skal få sin Emotiva repareret
|
|
![]() |
|
twilight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Når nu vi snakker emotiva, så købte jeg min XPA-2 gen 1 igennem shopusa.dk Dengang ville emotiva ikke sende til DK, så derfor gennem shopusa. Mener jeg kom af med 7800 for fragt, told, moms osv. Heh, postmanden syntes pakken var tung.... ![]() Mht lydkvalitet har jeg ikke noget at udsætte, ligegyldigt hvad jeg smider efter den spiller den ubesværet på mine Vienna Acoustics. Jeg er yderst tilfreds!! Den erstattede en Rotel RB-990, og jeg kunne ærligt talt ikke rigtig høre den store forskel. Men jeg fik et 17 år nyere effekttrin til en fantasktisk pris. Jeg regnede så på det: hvis den går i stykker, er det nemmere/næsten billigere bare at købe en ny, end at sende den retur til USA. Nu er den så så gammel, at garantien er udløbet, så det er ikke længere et "problem".... men heldigvis kører den upåklageligt endnu. Kender desværre ikke noget til din Marantz, har selv parret min emo med en Onkyo/Integra pre.
Redigeret af twilight - 22-Juni-2018 kl. 09:41 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |