|
Er philips tv'e Så dårlige ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Så er forskellen heller ikke så stor fra 42 til 50
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19649 |
||
Korrekt, men du kommenterede på begge.....
Klaus |
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
||
Philips i mellemsegmentet synes jeg ikke er anbefalelsesværdig. Af de skærme du har med på listen er KS7005 og KS8005 er identisk på billedkvalitet. Forskel er design og twin-tuner. Det er de to bedste bud af dem, du har med. Prisen er presset fordi det er 2016-modeller, der er lige ved at udgå. Samsung MU6475 kender jeg ikke, men LG'en har IPS LCD-panel, så forvent lidt svag kontrast (samme udfordring i Philips' mellemklasse).
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Pointen var at med et stort TV på 65" er ambilight ikke nødvendigt. Og iøvrigt er dine tal forkerte ![]() |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19649 |
||
Samme postulat blev fremført af andre, da skiftet gik fra 37/42" til 50".
Hvad er så rigtige tal? Klaus |
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
Klaus, du formår at læse korrekt.
|
|||
![]() |
|||
||
Du har ikke fattet pointen Prøv at regne ud igen |
|||
![]() |
|||
||
Du har ret, jeg forstår ikke pointen.
Jeg har regnet igen og får same tal, fortæl mig, hvor jeg har regnet forkert. Klaus |
|||
![]() |
|||
thomasfrost ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2017 Sted: fyn Status: Offline Point: 33 |
||
Tak Rasmus :) Det var bestemt brugbar information, jeg syntes ellers jeg har læst at man skulle gå efter et IPS panel frem for et VA panel ? Mvh Thomas
|
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
||
Det kommer naturligvis an på hvad man foretrækker, men generelt bygges lidt billigere LCD-tv på IPS, men dyrere bygges på VA. De primære forskelle på IPS og VA er, at IPS har svag kontrast men brede betragtningsvinkler - vice versa for VA. Indenfor PC-verdenen foretrækker folk generelt IPS over TN. Der er ikke så forfærdelig mange skærme med VA her.
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
||
For 6-7 år siden gik jeg fra Phillips 32" med Ambiligt til et Samsung.46" uden. Billedet på Samsung var markant bedre, men jeg savnede Ambiligt til film.
Næste gang jeg skal købe vil Phillips klar være et af de tv jeg skal ud og se på - netop pga Ambilight. Ikke at jeg vægter det over billedkvalitet, men hvis forskellen ikke er stor, vil jeg prioritere Ambilight. Hver sin smag - find din. |
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
||
At flerfarvet ambilight er destruktiv overfor korrekt billedgengivelse er ikke en smagssag, men en kendsgerning . Philips har tydeligvis ramt et behov, og en stor kundegruppe på ambilight , hvilket er dygtigt spottet. Men som jeg nævnte tidligere i tråden, så går brugere der jagter det korrekte billede langt udenom flerfarvet ambilight .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |