|
er recorder lige glad ? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Chaospling
Guld medlem Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@tobiasl:
Så dine grammatiske fejl er ikke med vilje!? Der er så mange grammatiske fejl i dine beskeder, at man skulle tro, at du gør det med vilje. Har din browser ikke automatisk stavekontrol? Ved "handicap" går jeg ud fra, at du mener ordblindhed, men når man skriver i et forum, må man meget gerne bruge lidt tid på sin besked, ordblindhed eller ej, for at gøre beskeden læselig og forståelig; at højreklikke på de ord, som får en rød streg under sig af den automatiske stavekontrol, er nok det mindste, man kan gøre. Dette er ikke ment som et argument for eller i mod dit oprindelige emne. |
||
Nick_S
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ærlig talt gør stavefejlene mig ikke alverden - de gør det i hvert fald ikke ulæseligt. Mit største problem ligger i manglende tegnsætning. Et komma og et punktum nu og da kan gøre underværker, og gøre et dårligt stavet indlæg langt mere forståeligt.
|
||
Chaospling
Funktioner
Tak(0)
|
|
Helt enig men hvis herren heller ikke er god til det, så bliver det lidt svært, da browseren ikke kan hjælpe på det område. |
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu bevæger vi os hen i mod indlæg som intet har med emnet at gøre, men i stedet relatere sig til trådsstarter - og den går altså ikke venner - stop det.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er taget til efterretning, Hother. Problemet er bare, at jeg bl.a. ikke kan finde hoved og hale i, hvad det hele går ud på.
Bl.a. pga. manglende tegnsætning og ord som jeg aldrig har set før.
Det jeg har fået ud af det - er at trådstarter himler op pga. en forskel fra 19% til 20% - men jeg er ikke sikker på, om det vitterligen er det trådstarter skriver.
Redigeret af Roland - 01-November-2013 kl. 16:14 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Din manglende forståelse for, hvad manden mener, den kan jeg godt følge. Omend jeg måske er lidt mere tålmodig og måtte læse det flere gange for at forstå, hvad det er der menes. Men så findes der jo også den mulighed, at man kunne spørge, såfremt man fortsat er i tvivl. Har DU overvejet det? Helt generelt til alle: Se på hvad du gør/kan gøre, i stedet for at have så fandens travlt med, hvad andre gør/ikke gør! Det vil oftest resultere i et meget mere behageligt miljø. |
||
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jo den kommer med rød bruger også stavekontrol opdaget dog lige af den var slået over på engelsk så kan jeg godt forstå det ser frygtelig ud så har det jo været ren the julekalender og nej er ikke ordlin, men har andre handikap som jeg har nævnt, du kan sende en pm. Vis det interesseredig har skrevet det før så vi tager den bare over pm. vis nogle vil vide nærmere da det er privat |
||
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
nemlig har aldrig været lært det. Jeg kan prøve af sætte nogle men er 100% det ikke er koret |
||
tobiasl
Funktioner
Tak(0)
|
|
så er det kørt igenmen med DANSK stave kontrol,
som jeg plejere selv om det ikke fanger 100% men inttet under det er svært når det blev kørt genmen med engelsk igår sorry for det
|
||
Chaospling
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lækkert hehe. Du behøver sørme ikke at undskylde, og jeg behøver heller ikke at kende til dit handicap, men det giver da mere mening nu. Og ja, allerede nu med stavekontrollen, kan man se en forskel. Måske skal du have lavet en handicap-smiley, som du kan bruge i dine overskrifter fremover, så denne situation ikke opstår igen Indtil da kan du nøjes med . Så skal jeg i hvert fald nok huske dig hehe |
||
capperdude
Bruger Oprettet: 10-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 120 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når du tydeligvis ikke selv har gidet at gøre noget så simpelt, som at læse teksten igennem for stavefejl og så videre, så er du vist ikke den rette til at fremhæve andres fejl |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |