|
Er Recordere.dk blevet til Apple.dk? |
Besvar | Side <1 12131415> |
Forfatter | ||
elvisdk
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
#Steve Jones+1
Er ikke interesseret i breaking rygter der dementeres ved næste apple event. Desto flere rygter, desto mindre seriøs. |
||
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
||
siccio
Super bruger Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Syntes kommentare vedrørende kritik kan man bare selv lave hjemmeside er til grin. Netop Otto, Henrik B med flere kommer netop med gode guldkorn samt viden hvis man fulgte lidt med på forummet. Ærgeligt der altid skal komme sådan noget pladder ud af disse seriøse tråde som ellers burde foregå sagligt og sobert. Jeg forstår udmærket redaktionen vælger det der skaber klik dermed reklame. Ville så bare ønske læserne klikkede mindre på rygter og mere på det bredde felt indenfor hvad Recordere dækker. Apple skaber flere fede produkter så hvorfor rygtesprede noget som alligevel ikke kommer eller bliver anderledes alligevel? Er som sagt lettet over at se hvor mange forskellige nyheder af blandet art som fylder forsiden nu dejligt tak.
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Alle
Emnet er blevet modereret. Husk at holde en sober tone i debatten, og ingen mudderkastning mod hinanden. Det er ok at være uenige, men gå nu efter bolden/emnet istedet for at gå efter manden/budbringeren. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du dermed mener nyhedssiden, så kan vi kun !!
|
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er dit konstruktive forslag? - for det har vi ikke hørt endnu! Og dit forslag om egen hjemmeside lyder noget hult, eftersom hverken Otto eller jeg har Android-enheder! Men du har vel totalt overset, at der faktisk er en del Apple-ejere/brugere, som også mener at det har været for meget? M.v.h.
|
||
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Non-Desperado,
Nu er konstruktiv kritik faktisk noget man som site-ejer kan bruge til rigtig meget. Hvis man vel at mærke vælger at tage imod det og bruge det. Til gengæld kan det også give bagslag hvis man bevidst og konsekvent vælger at afvise den konstruktive kritik og offentligt håndterer det på den forkerte måde. Men desværre kan nogle ikke rigtig håndtere den mindste form for kritik af deres favorit side/produkt/firma. Det ser man ofte på alle former for fora. (her hentyder jeg til brugerkommentarer) Redigeret af petrucci - 18-August-2012 kl. 10:13 |
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror Lars har været for "gavmild" med at skjule næsten alle nyere indlæg. Dette var hvad jeg skrev som elvisdk kommenterede på
|
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
"Der er et kæmpe mislighold i andelen af gadget kontra AV nyheder....."
Ikke for noget, men menes der ikke misforhold? Så vildt jeg ved, er "mislighold" det modsatte af vedligehold, eller har jeg misforstået totalt?
|
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor blev mit indlæg fjernet/skjult ? Det var jo en opfordring til en fornuftig saglig debat isf. usaglig kommentering !
|
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Joeh, men det var en reaktion på de indlæg som var fjernet. Så det ville se lidt skørt ud, hvis rækkefølgen var en række gode indlæg efterfulgt af din opfordring til at opføre sig pænt. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okidoki
|
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Cedia Indianapolis - JVC projektorer - hint hint.
Bare lige for at give et eksempel på hvor stor forskel der er på hvor aktivt opsøgende I er i jeres dækning af hhv gadgets vs AV. I støvsuger nettet for gadget-nyheder, mens relevante AV nyheder først bringes når de bliver smidt ned i skødet på jer. I har definitivt _ikke_ samme dækning af AV som I har af gadgets. Hvilket som sagt er helt fint, jeg synes bare stadig det er tamt at vi skal spises af med bortforklaringer om at nyhederne ikke er der.
|
||
Besvar | Side <1 12131415> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |