recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Recordere.dk blevet til Apple.dk?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er Recordere.dk blevet til Apple.dk?

Besvar Besvar Side  <1 12131415>
Forfatter
Besked
elvisdk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2007
Sted: Thisted, DK
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elvisdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 18:10
#Steve Jones
+1

Er ikke interesseret i breaking rygter der dementeres ved næste apple event. Desto flere rygter, desto mindre seriøs.

[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 20:30
Syntes kommentare vedrørende kritik kan man bare selv lave hjemmeside er til grin. Netop Otto, Henrik B med flere kommer netop med gode guldkorn samt viden hvis man fulgte lidt med på forummet. Ærgeligt der altid skal komme sådan noget pladder ud af disse seriøse tråde som ellers burde foregå sagligt og sobert. Jeg forstår udmærket redaktionen vælger det der skaber klik dermed reklame. Ville så bare ønske læserne klikkede mindre på rygter og mere på det bredde felt indenfor hvad Recordere dækker. Apple skaber flere fede produkter så hvorfor rygtesprede noget som alligevel ikke kommer eller bliver anderledes alligevel? Er som sagt lettet over at se hvor mange forskellige nyheder af blandet art som fylder forsiden nu dejligt tak.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 02:19
Hej Alle

Emnet er blevet modereret.

Husk at holde en sober tone i debatten, og ingen mudderkastning mod hinanden.

Det er ok at være uenige, men gå nu efter bolden/emnet istedet for at gå efter manden/budbringeren.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 06:37
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

/Lars

Hvis du dermed mener nyhedssiden, så kan vi kun Clap!!
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 09:20
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Egentlig utroligt at alle de kloge mennesker, der er så utilfredse med Recordere.dk ikke bare starter deres eget site.
Der må jo være et kæmpe vidensgrundlag at bygge på?

Dog er jeg ikke sikker på, at jeg vil kigge med, for hvor spændende er det lige at læse om Android, SAAB og produkter, der kun kan købes i en biks nær Århus Havn...

Hvad er dit konstruktive forslag? - for det har vi ikke hørt endnu!
Og dit forslag om egen hjemmeside lyder noget hult, eftersom hverken Otto eller jeg har Android-enheder!
Men du har vel totalt overset, at der faktisk er en del Apple-ejere/brugere, som også mener at det har været for meget?

M.v.h.
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 10:01
Non-Desperado,
Nu er konstruktiv kritik faktisk noget man som site-ejer kan bruge til rigtig meget. Hvis man vel at mærke vælger at tage imod det og bruge det. Til gengæld kan det også give bagslag hvis man bevidst og konsekvent vælger at afvise den konstruktive kritik og offentligt håndterer det på den forkerte måde.

Men desværre kan nogle ikke rigtig håndtere den mindste form for kritik af deres favorit side/produkt/firma. Det ser man ofte på alle former for fora. (her hentyder jeg til brugerkommentarer)

Redigeret af petrucci - 18-August-2012 kl. 10:13
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af elvisdk elvisdk skrev:

#Steve Jones
+1

Er ikke interesseret i breaking rygter der dementeres ved næste apple event. Desto flere rygter, desto mindre seriøs.

Jeg tror Lars har været for "gavmild" med at skjule næsten alle nyere indlæg. Dette var hvad jeg skrev som elvisdk kommenterede på

Oprindeligt skrevet af inb4censoring inb4censoring skrev:

Som der står skrevet går kritikken ikke på at vi absolut ønsker at høre UDELUKKENDE om Android telefoner, tablets.. men at man kan blive ved med at koge suppe på rygter om produkter fra et brand som altid beviser 95% af rygterne er pure hype og opspind. Alligevel bringer sider som recordere dem selvom siden omhandler AV som stadig har den største andel på siden.. Der er massere af nyheder man kan bringe istedet men man vælger ikke at gøre det.  

Der er et kæmpe mislighold i andelen af gadget kontra AV nyheder og redaktionen må melde ud hvilken retning man vil satse på for at holde brugerne interresseret i nyhederne. Man kan også simpelt melde ud at de nuværende redaktører ikke interesserer sig for andet end gadgets. Sig det nu som det er!!
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 12:25
"Der er et kæmpe mislighold i andelen af gadget kontra AV nyheder....."

Ikke for noget, men menes der ikke misforhold? Så vildt jeg ved, er "mislighold" det modsatte af vedligehold, eller har jeg misforstået totalt? Big smile
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 02:48

Hej Alle

Husk at holde en sober tone i debatten, og ingen mudderkastning mod hinanden.

Det er ok at være uenige, men gå nu efter bolden/emnet istedet for at gå efter manden/budbringeren.

/Lars
Hvorfor blev mit indlæg fjernet/skjult ? Det var jo en opfordring til en fornuftig saglig debat isf. usaglig kommentering !  
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 09:28
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Hvorfor blev mit indlæg fjernet/skjult ? Det var jo en opfordring til en fornuftig saglig debat isf. usaglig kommentering !  

Joeh, men det var en reaktion på de indlæg som var fjernet.

Så det ville se lidt skørt ud, hvis rækkefølgen var en række gode indlæg efterfulgt af din opfordring til at opføre sig pænt.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 02:50

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Joeh, men det var en reaktion på de indlæg som var fjernet.

Så det ville se lidt skørt ud, hvis rækkefølgen var en række gode indlæg efterfulgt af din opfordring til at opføre sig pænt.

/Lars
Okidoki Thumbs Up
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2012 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Lars og andre driver recordere.dk fordi det er vores interesse. Og vi skriver om de ting der interesserer os og mange af vores læsere. Vi kan ikke ramme rigtigt hver gang til alle vores brugere, men se f.eks. de sidste par dage. Masser af spændende nyheder. Netflix, HBO osv osv. Vi bestemmer jo ikke nyhedsstrømmen, vi følger den bare.

Cedia Indianapolis - JVC projektorer - hint hint.

Bare lige for at give et eksempel på hvor stor forskel der er på hvor aktivt opsøgende I er i jeres dækning af hhv gadgets vs AV. I støvsuger nettet for gadget-nyheder, mens relevante AV nyheder først bringes når de bliver smidt ned i skødet på jer. I har definitivt _ikke_ samme dækning af AV som I har af gadgets. Hvilket som sagt er helt fint, jeg synes bare stadig det er tamt at vi skal spises af med bortforklaringer om at nyhederne ikke er der.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 12131415>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu