|
Er Recordere.dk blevet til Apple.dk? |
Besvar | Side <12345 15> |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vel ikke Apple som sådan, der brokkes over, men mere alle de "Apple-nyheder",(Læs: Rygter) som er her på sitet.
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan vel ikke undre nogen at recordere.dk vælger at bringe nyheder om Apple på forsiden når nu de er så populære som de nu engang er. Uden at have statistisk belæg for det så fornemmer jeg at de mest læste og mest kommenterede nyheder på forsiden ofte er relateret til Apple eller til telefoner og lignende i det hele taget. Man kan self invende at det ikke er så mærkeligt at nyheder og rygter om Apple ligger højt på listen da det ofte er mere end 1/3 del af forsidestoffet der direkte eller indirekte berører Apple. Man kunne få den tanke at folk simpelthen blot læser det der er at læse.
Jeg synes alligevel det er påfaldende at recordere.dk vælger at bringe så meget stof om Apple og telefoner når man ser på hvem der annoncerer og sponsorerer på siden: http://www.recordere.dk/sponsor/ Lige PT. er den eneste reklame der henvender sig til det publikum som må formodes at interessere sig for forsidestoffet, den fra Telia.. Ellers har jeg lagt mærke til at der ofte er stor forskel på hvad der debatteres i forum og hvad der debatteres ude på forsiden i disqus. I forum handler indlæggene for det meste om det det altid har gjort. - TV og AV. Se bare dagens forum top 10. ( og Ja jeg har set at debatter om tablets og andet også er populære i ny og næ.. ;-) Ude på forsiden har der længe været tendens til at debatterne handler om alt muligt andet end det der skrives om i forum. Jeg undrer mig over om det i det hele taget er de samme mennesker ( med de samme interesser) der frekventerer henholdsvis forsiden og forum..? Hvis ikke det er det synes jeg recordere.dk bør overveje strategien og overveje nøje hvilken vej sitet i fremtiden skal bevæge sig. Jeg mener der er ikke meget fidus i det hvis annoncørernes annoncer og produkter ikke er placeret rigtigt på sitet og i øvrigt ikke henvender sig til det publikum som forside stoffet tiltrækker. MVH |
|
Skyum
Guld medlem Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kort og præcist så er der mange her på sitet (så vel som i andre fora) der finder det interessant. Dette gælder selvfølgelig ikke det hele, men lad dog dem der ønsker det klikke på det de ønsker, og undlad så i øvrigt at prøve at lægge bånd på andres meninger og ønsker. Når folk HADER Apple er det i orden for mig, men de skal ikke bestemme om JEG skal hade Apple Vi skal alle have lov at have hver vores mening, uden at skulle forsvare den. Dette site er så vel som andre kommercielle sites afhængig af om folk gider læse dets indlæg. Derfor er det i høj grad selvjusterende, for i det øjeblik man fylder dette fora med strikkeopskrifter vil antallet af aktive brugere falde drastisk. Det samme vil ske hvis det bliver forbudt at være glad for eks. Apple. Lad nu for h...... folk læse det de ønsker , uden at få ondt i r.... over at i ikke alle ønsker det samme. |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke uendeligt ligegydligt, at du eller jeg synes om noget X sagde?
|
|
gensplejs
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne man ikke lave et system med kategorier hvor brugerne så kunne vælge hvilke kategorier de vil se? (indstille det i bruger profil eller noget)
Nogen gider ikke se Apple nyheder... Nogen gider ikke se spil anmeldelser (mig mig mig fordi anmelderne er nogle idiot amatører som tror man kan spille spil på en konsol... suk) Andre vil bare se hifi nyheder og orker ikke det evendeligt smartphone og tablet ævl der konstant er på forsiden.... Redigeret af gensplejs - 09-August-2012 kl. 11:41 |
|
Simon R.
Guld medlem Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ville da være dejligt så man kunne slippe for alt det negative fnidder i alle Apple-nyhederne. Så må man da håbe at brokkehovederne i virkeligheden ikke nyder at brokke sig, men faktisk ville frasortere de nyheder Personligt ville jeg ikke frasortere Android-nyheder eller andet - jeg er ikke religiøs omkring de produkter jeg køber, selvom jeg har en del Apple-produkter, så jeg vil godt holde mig opdateret på hvad der sker på Android, Windows phone osv. - det kunne jo være der kom et produkt man var interesseret i |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
gensplejs, god ide.. den syntes jeg du skulle foreslå i folketinget, der er også en masse som siger noget jeg ikke gider at høre
Men spøg til side
Generelt jeg syntes virkeligt det er imponerende at folk er villige til at overdrage deres inputmuligheder i diverse nyhedssites til filtre og robotter, jeg selv kigger bredt går hurtigt videre hvis det er noget som ikke interesserer mig, og læser mere i dybden på det som fanger mig.
Og hvis det handler om man syntes at man ikke gider bruge så meget tid på det så undrer det mig at netop kommentarfelterne om eks. apple er proppet til med kommentarer fra folk som ikke gider apple.. så havde jeg jo personligt selv absolut ignoreret indlægget, og da ihvertfald ikke brugt så meget som 1 sekund på at kommentere det.
Men kom nu videre... hvis man ikke gider høre om apple så lad være med at trykke på nyhedslinket og hold fokus på det som interesserer jer, og giv andre muligheden for at læse om det de måske interesserer sig for.
|
|
Mvh
René |
|
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror, at det, folk (inkl. jeg selv) er blevet trætte af, er den overeksponering, som Apple får her på sitet. Lige p.t. omhandler 13 ud af de 30 forsidehistorier på den ene eller den anden måde Apple. Det vil sige, at vi er ved at nærme os et punkt, hvor halvdelen af "nyhederne" handler om Apple og den anden halvdel fordeles på alt muligt andet. Og det er efterhånden desværre mere reglen end undtagelsen. For mig virker det som om Recordere.dk, bevidst eller ubevidst, har mistet sit fokus. Fortsætter trenden, så er der snart intet andet at læse om i nyhedssektionen på Recordere.dk, og det synes *jeg* i al fald er en meget sørgelig trend.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
RuzzFrog
Bruger Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
Funktioner
Tak(0)
|
< ="" ="text/" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
+1
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
I dag er der 4 nyheder om TV udbydere. Jeg syntes vi skal omdøbe recordere.dk til tv.dk.
Recordere.dk følger de tendenser der er på AV/Gadget markedet, og lige for tiden er smartphones og tablets meget oppe, både p.g.a. den kommende "new iPhone", og sagen mellem Samsung og Apple. Om 3 uger så er det IFA tid, så er det Samsung, Panasonic, Philips, Sony og andre AV udbydere der er i fokus. Sådan er det sæson for så meget.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
miaj
Super bruger Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det otroligt at recorder.dk slet ikke er lydhør fra brugerne,Det ligesom der bare
bliver lukket af hvergang der er kritik,Og det er trods alt bruger af siden som gør den så populær,Og ja appel iphone er oppe i tiden,Men der sker vel osse andet nyt!. Og nej jeg har ikke noget imod appel,Men det kan så osse blive for meget af det gode, Især osse med alle de rygter der skrives om hele tiden. Og det lidt sjovt som appel bruger bliver vildt sure,Hvis man ikke er enig med dem |
|
|
|
Besvar | Side <12345 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |