recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er recordere.dk også langsom hos jer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er recordere.dk også langsom hos jer?

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1417
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er recordere.dk også langsom hos jer?
    Sendt: 15-December-2015 kl. 19:26
Hejsa.

Nu skal nedenstående ikke ses som kritik, men jeg syntes Recordere er blevet ufattelig langsom over det sidste stykke tid. Det er især forsiden eller undersider der er langsom til at indlæse. Når jeg er i forummet, så syntes jeg egentligt den del kører meget fint.

Når jeg går til recordere.dk går der 8-10 sekunder før forsiden er indlæst. Hvis jeg går til eb.dk er den indlæst på 2-3 sekunder. 

Tænkte først om det var min forbindelse men jeg syntes også det gør sig gældende når jeg sidder på mit arbejde. Min forbindelse derhjemme er 300/60 fra Yousee og computeren er en Macbook air. 

Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 19:35
På min oldnordiske LG G2 android telefon med Chrome beta browser tager recordere.dk ca 10 sekunder. Og eb.dk ca 5 sekunder. Så ja recordere.dk er en syg langsom side.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 20:28
Hej Alle

Det er noget vi selv har et vågent øje til Smile

Vi måler konstant på den gennemsnitlige tid for indlæsning af siderne.

Lige nu ligger den på 3,5 sekunder i gennemsnit (for alle).

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 20:39
Meget muligt mange af siderne tager 3.5 sekund. Men når forsiden tager 10 sekunder, er det for mit vedkommende uhyggeligt sjældent jeg kigger på den.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 21:07
Forsiden tar 7 sek at loade på min iPad Air
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 21:07
kommentarsporet til nyhederne kan være sindsygt langsomt, men det tror jeg ikke recordere kan gøre for. Min computer er så også noget gamelt lort der lukker ned pga. varme, hvis jeg kører ekstra bladet uden ****.

Redigeret af slumbert - 15-December-2015 kl. 21:09
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 21:10

Har lige målt forsiden nogle gange med Chrome på Android, det blev til 4 sek i snit, øvrige sider er på et par sek.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Det er noget vi selv har et vågent øje til Smile

Vi måler konstant på den gennemsnitlige tid for indlæsning af siderne.

Lige nu ligger den på 3,5 sekunder i gennemsnit (for alle).

/Lars

Tak for svaret Lars.

Forummet loader siderne på under et sekund, vil tro på omkring 0,5 sekund, så det er jo med til at holde snittet nede.

Har i overvejet at benytte cloudflare? 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 21:15
Forside loader på 0,5 sek på iPhone 6S

Kommer vist an på processorkraft
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Vi havde en overgang Cloudflare på som CDN også, men koblede den fra da den faktisk ikke gjorde noget godt for hastigheden. Der er Varnish cacheserver hurtigere og mere fleksibel.

Men vi er et af Danmarks allerstørste Wordpress-sites, og det giver naturligt udfordringer på performance.

Forsiden er optimeret efter design og servering af indhold, ikke efter rå hastighed.

For bedste hastighed anbefales det at bookmarke "seneste nyt" istedet: http://www.recordere.dk/nyheder/ 

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 21:40
Hvis din metro seksuelle crap iPhone henter på 0.5 sekund, mon ikke det formentligt er fra dens ram, og altså ikke en opdateret udgave via 4G.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 21:55
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Vi havde en overgang Cloudflare på som CDN også, men koblede den fra da den faktisk ikke gjorde noget godt for hastigheden. Der er Varnish cacheserver hurtigere og mere fleksibel.

Men vi er et af Danmarks allerstørste Wordpress-sites, og det giver naturligt udfordringer på performance.

Forsiden er optimeret efter design og servering af indhold, ikke efter rå hastighed.

For bedste hastighed anbefales det at bookmarke "seneste nyt" istedet: http://www.recordere.dk/nyheder/ 

/Lars

Er fuldstændig enig.. Recordere forsiden er kæmpestor. Det kunne være sjovt at vide, hvor mange der reelt kommer langt ned på forsiden. Mit gæt er at folk ikke scroller så langt ned, så cut da lidt af den :) 
Til top

Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu