|
Er recordere.dk også langsom hos jer? |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Armani rønnebærrene er sure
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Næh, min 4Ghz i7 via 40/10 DSL linje bruge 7-8 sekunder, hvor den det meste af tiden sider "venter på www.recordere.dk". Din 6S hentede den vidst fra hukommelsen....... Bruger for øvrigt sjældent forsiden, den er langsom og rodet. Klaus |
||
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hahaha Tak Klaus
Jeg testede også lige på min HTPC. En oldnordisk i7 920 clocket til 3.2ghz lige pt, SSD harddisk og waoo 60/60. Den ligger mellem 5-6 sekunder ved load af forsiden. |
||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu skal denne tråd jo ikke udvikle sig til en fløjkrig, hvor seksuelle minoriteter skal nedgøres.
Det korte af det lange er at hastigheden er uacceptabel. En load på 0,5 sekunder på en iPhone nægter jeg at tro på.
|
||
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Før det nye design var Recordere en af de hurtigste sider, både forum og nyheder.
Nu går jeg som regel direkte på forum.recordere.dk da forsiden er alt alt for lang tid om at loade, og man kan dårligt scrolle på forsiden |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, og MsDOS var meget hurtigere end det Windows-skrammel der er i dag Det gamle site nok var hurtigt men havde udstået sin tid. Det kunne ikke klare overgangen til den mobile verden som hersker nu. /Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jer har droppet forsiden og går direkte til recordere.dk/nyheder. Det speeder tingende en del op (iPad Air) så det er brugbart uden at bruge en *******. J Redigeret af Jwin - 15-December-2015 kl. 22:55 |
||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er det jo ikke et personligt angreb på dig eller på dine kundskaber. Det er vel blot en konstatering. Alle andre sider formår at leverer loadtider på 1 - 2 sekunder, hvilket recordere så lige ganger med 3-4. Jeres hovedprodukt er jeres hjemmeside, den virker ikke og er langsom. Hvis jeg havde et firma og mit hovedprodukt var 4 gange så dårligt som mine konkurrenter, ville jeg nok gøre alt for at få det fixet. Man kan jo komme med alverdens undskyldninger, men når alle andre kan få det til at glide, så kan recordere nok også. Hvor der er vilje er der vej. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Browseren var tom. Så hvordan skulle jeg vide andet end den loader på ny |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Joeh, men verden er bare ikke så sort/hvid som du gør det til her, og det der ikke virker for dig kan jo godt virke for andre. Vi kunne sagtens lave den simpleste og hurtigste hjemmeside af alle, der ville blot ikke være nogen der ønskede at reklamere på den, og den ville derfor hurtigt lukke igen grundet pengemangel. Dermed ikke sagt at tingene ikke kan optimeres, men et responsive design (det der virker på alle enheder) er i sig selv bygget op omkring kompromiser. Det ved vi godt, og det er ikke en fejl /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har fuldstændig ret, en DOS computer kunne boote på 10 sekunder (ud over POST'en). I dag tager det tre gange så lang tid. Og i dag er "responsive design" det nye sort. Alle hjemmesider ligner noget designet til en smartphone. Altså undtagen min private hjemmeside det er så tussegammel at den er lavet i et design der selv tilpasser sig enheder med lav opløsning - hvilket den har gjort i 10-12-15 år nu. Til gengæld er den død kedelig og grim - men den virker...... Loadingtid? Maks 1 sekund! Klaus |
||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men den kan ikke drive recordere.dk
Skal vi ikke holde debatten til emnet. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |