|
Er recordere.dk også langsom hos jer? |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | ||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg undrede mig også over, hvorfor bl.a. forsiden, lige pludselig var lang tid om at loade.
Det startede da der begyndte, at være reklamer som baggrund. I øvrigt meget grimme reklamer, som absolut ikke gør oplevelsen på forsiden særligt rar for beskueren. Faktisk er den reklamebaggrund tudegrim !! Desuden er forsiden, som andre har nævnt, rodet eller nærmere en stor gang miskmask. En enkel, hurtig og uden baggrunds reklamer, ville være at foretrække.
Nå, men nu er det jo ikke forsiden jeg frekventerer mest. Derimod så er det forum-delen, som jeg bruger i ca. 90% af tiden.
Her er det så tillige nødvendigt, at slå kompatibilitetsvisning til i IE11, for at kunne bruge svarfunktionen optimalt. Bl.a. når der skal indsættes klikbare link i teksten. Til gengæld så bliver bl.a. forsiden endnu være i dens opbygning. Nogle billeder flopper rundt på siden og Disqus virker ikke efter hensigten. (dog ikke noget jeg bruger) Men jeg overlever nok. Redigeret af Roland - 16-December-2015 kl. 00:42 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forside tager 3.5 sekund hos mig på iPad mini.
Men det er lidt ligemeget, da jeg stort set aldrig kommer der efter den blev lavet om. |
||
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
4s på min iPhone 6.
Hvorfor er det enlig, og dette er IKKE en kritik af recordere, at hjemmesider ikke udnytter bredden på skærmen. ALLE hjemmesider vælger at spilde 20% af skærmen i begge sider på ingen ting?
Er der nogen der har et godt bud på hvorfor det er sådan? |
||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det altoverskyggende problem er, at det tager ca. 5 sekunder før det første dokument på 178KB bliver leveret. Andre overlæssede hjemmesider kan finde ud af at levere et tilsvarende eller større dokument på nogle få hundrede ms. Browseren kan ikke begynde at sende request for reklamer og alt det andet før hoveddokumentet er leveret.
Jeg skal ikke kunne sige, hvordan forsiden stykkes sammen på serveren, men der må være noget ineffektivt kode involveret i processen. Jeg tvivler på, at det har meget med trafikken at gøre idet det går langsomt uanset tidspunktet på døgnet. |
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Lige et hurtigt svar til jer alle. Vi har fundet synderne. Men skal lige have fundet en work around, så forvent ikke det sker de næste dage.
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men du kunne nu godt opdatere informationerne ind imellem
|
||
xozzi
Bruger Oprettet: 12-Februar-2010 Status: Offline Point: 117 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Apropos den mobile verden. Bliver det på et tidspunkt muligt at slippe for jeres hjemmeside som er tilpasset den mobile verden. Så man kan se standard webside på mobilen. Det er væsentligt nemmere og mere overskueligt at bruge standard hjemmesiden i stedet for mobil hjemmesiden. Personligt er mit forbrug af recordere.dk faldet med 90% siden man er tvunget til at bruge mobil hjemmesiden.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hov hov, den er da blevet opdateret ind til flere gange i år! http://moppe.dk/snyt.html Klaus Redigeret af KlausDM - 16-December-2015 kl. 15:37 |
||
McClane
Bruger Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På min macbook Pro tager det ca. 6-7 sek. at åbne forsiden.
Men det jeg finder mest irriterende er at forummet nærmet er ubrugeligt på iOS devices, skrifttypen bliver jo gigantisk..!?
|
||
fiskerendk
Guld medlem Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her kan i få en ide om hvor meget skod som bliver læst ind. http://www.webpagetest.org/result/151216_ED_W4N/1/details/
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi har fuldt ud check på hvad der bliver læst ind - Vi ved også godt hvad der er galt, men det er ikke bare lige at trykke på to taster, men vi er igang :-) |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
fiskerendk
Guld medlem Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej men tæt på ;) har været i det game i mange år. Men grundlæggende bruges der totalset ca 7 sekunder på at læse reklamer og hvad der tilhører. Derudover kan man optimere ved feks at ligge eksterne resourcer lokalt på serveren. Jeg ved selvfølgelig ikke om det er hele problemet som vises på den rapport jeg smed op men der er plads til forbedringer.
Egentlig var rapporten ikke henvendt til jer (altså Recordere gruppen) men mere læserne på siden ;) |
||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |