|
Er recordere.dk også langsom hos jer? |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | |
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vores store problem lige nu er time to first byte, og det skyldes ét plugin som vi er ved at skrive ud :-) /Jens
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
fiskerendk
Guld medlem Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja der er 2-3 sekunder at hente. Typiske problemer med cms systemer. Derfor laver jeg feks alt fra bunden. Tager dobbelt så lang tid men resultatet og fleksibiliteten er meget højere.
|
|
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 719 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er det for et plugin Jens? Så jeg ved jeg skal holde mig fra det :)
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Global Content Blocks. Vi har nok også presset citronen der :-)
|
|
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 09:21 |
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Henrik. Jeg ved ikke lige hvor du får det fra. Lars er jo ikke teknikeren, og jeg tror han svarede udfra hvad han lige så. Han tog jo netop fat i mig, som så kunne analysere. Selvfølgelig lytter han til "jer" brugere
|
|
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Hej allesammen.
Vi har som sagt fundet fejlen, og har kodet på livet løs, og regner med at release fix i weekenden. I kan se første resultat af vores optimering på vores test site: http://test.rec.dk/ Der er stadig ting der ikke er færdigt, men håber i kan se en forbedring.
|
|
|
|
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja hold da op. Testet lige på min windows 7 pc med Crome. KÆMPE forskel!
Ikke en joke!
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sammenligningen er jo unfair da den ene side ikke har reklamer på. Der er dog noget som forsinker initialiseringen af selve siden, så den når slet ikke at komme i gang før der er gået flere sekunder.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vores test server som går i "dvale". Men det du skal kigge på er Time to First Byte. Og der er vi gået fra 3-4 sek. til 3-500 ms. Men vi kan ikke give den fulde performance opdatering i første hug, da vi har bygget hele vores testmiljø om til PHP7 også. Men vi har netop bestilt en ny server til drift, så vi håber at kunne have klar inden CES. Men vi kan ikke love noget :-) /Jens
|
|
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Kære alle.
Så er fase 1 implementeret. Det er LANGT FRA nok, men det er det vi kan nå inden vi får vores nye server. Den skulle gerne komme inden jul, og så skal vi lave en installation, så vi håber at nå det i juledagene.
|
|
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Kære alle.
Håber i kan mærke yderligere forbedringer - Vi fik presset citronen lidt mere her til aften, og vi har stadig ikke fået ny server op :-) /Jens
|
|
|
|
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |