recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er windows virkeligt stadig så bøvlet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er windows virkeligt stadig så bøvlet

Besvar Besvar Side  <1 192021
Forfatter
Besked
antilles Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: BallerupDenmark
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér antilles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Så længe vi ikke har reél indsigt i, hvad det egentlig er det problemet, så lad dog være med at skyde skylden på Microsoft! Det kan lige så vel være en elendig HP-driver, andet du har pillet ved/installeret, som har skylden for problemet, netværksfunktionaliteten som fejler o.s.v.

M.v.h.

Du har helt ret, og jeg har ingen "beviser" på at fejlen skyldes windows, en defekt driver eller at jeg selv har ændret noget. Jeg fortæller bare om min oplevelse og så stiller jeg, måske lidt retorisk i min egen optik, spørgmålet om windows virkeligt stadig er så bøvlet. 

Jeg synes tilgengæld at der er kommet mange spændende indlæg i debatten. For det første tror jeg for eftertiden at jeg kører med simple drivere og undlader "crap ware", som jeg fejlagtigt trode ville lette installationen og fejl raten (Ouch). Jeg vil nok også holde mig fra HP printere for eftertiden. Jeg har netop bestilt en Epson til svigerforældrene og skal installere den på en win7+XP+ipad+iphone om nogle uge, så må vi se hvordan den process forløber.

Er der nogle indvendinger imod Epson? Skal jeg også sigte mod de basale drivere? Eller tør jeg sætte den medfølgende CD i drevet Smile
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 21:01
Jeg bruger selv en epson ink-jet fotoprinter (ikke den nyeste (r300m)) og har KUN installeret den nyeste driver fra hjemmesiden. Jeg har ikke behov for Facebook integration eller at den selv bestiller toner :-)
Den har jeg været ganske godt tilfreds med og brugt på win xp-vista-7 og Linux uden nævneværdige problemer. Den har enddog levet i længere tid som netværksprinter gennem cups på forskellige routere.

BS
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 21:06
Har løst mit problem her til eftermiddag, sluttede dem på bundkortet i stedet med sata kabler. Det hele spiller nu, så kan jeg bare ikke hive diskene fra hvis computeren er tændt, men det virker da. Så nu beholder jeg win 8, som jeg er glad for. 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 192021

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu