|
|
Besvar ![]() |
Side <1 45464748> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
|
du skal være velkommen, til at kigge forbi taastrup og låne en. jeg har jo uk versionen bla. af rambo med BD-LIVE. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
bruger ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Hej Flemming Det vil være super. Du kan selv bestemme tidspunktet. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
|
pm sendt. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Hej Flemming,vil købe MIB med BD-LIVE,hvor skal jeg købe den for at være sikker på at få den med BD-LIVE?,så det ikke går som med min Rambo 4 som ikke var med BD-LIVE
![]() |
||
![]() |
||
pgrundl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
|
Jeg købte MIB fra base.com, og den har både danske undertekster og BD Live.
|
||
![]() |
||
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
![]() |
|
Jeg så den i den lokale Blockbuster. Der er et BD-Live logo bag på. Jeg blev dog lidt før nærig. Jeg gad ikke at give 269,- for den. |
||
![]() |
||
![]() |
|
12,95 pund incl porto, ingen told eller andet. det er under 130kr. http://www.dvd.co.uk/DVD/Men-In-Black-Blu-Ray/SBR24510/produ ct.htm det er den jeg har, og den er 100%. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Takker |
||
![]() |
||
![]() |
|
god fornøjelse med den.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
pgrundl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
|
Til info så er dvd.co.uk og base.com de samme ;) (og hvor har du fra, at der ikke er toldrisiko under 130kr? Det har jeg aldrig hørt før).
|
||
![]() |
||
![]() |
|
jeg ved at de er samme forretning. og de sender fra schweiz, som har en samhandelsaftale med eu, som gør at du ikke skal betale told og moms, for varer til under 16 pund. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for opklaringen og undskyld mit off topic spørgsmål.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 45464748> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |