recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Google TV (Logitech Revue)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med Google TV (Logitech Revue)

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
KristianP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Marts-2011
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KristianP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2011 kl. 03:29
Jeg sad lige og kiggede lidt mere på hvordan man kan sætte en router op, og det er egentlig ganske simpelt, routeren skal bare understøtte PPTP, og så skulle det kunne lade sig gøre.

Dernæst har du selvfølgelig brug for en server at connecte til. Jeg bruger selv overplay og det kører rigtig godt.
Til top
awesome Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér awesome Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2011 kl. 05:05
Min Revue er koblet op på StrongVPN. Har købt en løsning lig den KristianP omtaler. Har 2 routere. Den ene kører med dansk net, og den anden kører via StrongVPN med amerikansk IP. Netflix kører problemfrit.


Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 13:45
Følger spændt jeres erfaringer. Jeg abbonnerer på NBA TV og kører via mit media center op på fladskærmen, men brugergrænsefladen er ikke videre god. 

Til top
Colmorten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-April-2011
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Colmorten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 16:15
Det hvor problemet er er følgende,  HDCP er en beskyttelse af indhold, der er anvendt i HDMI til at hjælpe kryptere produktion af high definition enheder og da logitech revue ikke understøtter dette, kan den ikke bruge på de fleste enhedder her i landet, jeg har selv købt en logitech revue, den er virkelig god især det med den kan gå på nettet, så den kan bruges til fks. youtube og meget andet samt se film fra andre enheder du har film på. jeg høre også gerne fra jer eller andre med nyt herom
Til top
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2011 kl. 22:40
Jeg overvejer at købe en.
Men kan man selv tilføje kilder til sine tvkanaler ?
Jeg har nemlig nogle IP-TV kanaler som jeg gerne vil have til at køre på Google TV.
På den måde slipper jeg for bokse og IRblasters mv.
Til top
eskehagen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eskehagen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2011 kl. 10:05
Jeg ved ikke helt om din løsning kan tilsluttes ? 
Men jeg har tilsluttet min Viasat HD box via hdmi til google boxen.. 
Så tror alle tvkanal-kilder med hdmi , kan tilsluttes - også kan du vælge inde i google-tv'ets menu hvilken enhed du vil tilslutte.
Til top
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2011 kl. 10:16
Skide ærgeligt, for jeg ville netop gerne undgå enhver tilsluttet boks, og brug af IR-blasters :-(

Og IP-TV kanalerne er jo i kablet som er tilsluttet boksen.

Til top
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 17:48
Det der Internet er jo fantastisk... :-)
Vildt hvad man kan finde...

Man kan smide en beta version af den kommende opdatering af Google TV på sin Revue.
PÅ den måde får man Honeycomb på sin Logitech Revue.

Dette giver dig så den nye brugerflade samt adgang til Android Market, og det ser alt sammen meget spændende ud.
MEN det er en beta og der er fejl og mangler, og al installation er på eget ansvar,
da man kan risikere at ødelægge boksen sin.

Den nye version giver mulighed for at installere denne app, som giver mulighed for IPTV.

Glæder mig...
Kilder siger at den officielle opdatering måske kommer i løbet af 3-4 uger...




Redigeret af lunapark - 07-Oktober-2011 kl. 18:01
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 20:24
På hvad måde kan IPTV anvendes?
 
Mulighed uden udbyders box?
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
eskehagen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eskehagen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 23:04
lunapark* Vil det så sige, at alle os der har Google TV / Logitech Revue her hjemme i DK - at vi kan få installeret Honeycomb, når opdateringen kommer ??
Eller er det stadig kun Amerikanerne der får glæde af det sjove? 

Og ja - kan vi danskere komme til at benytte det IPTV på en måde en gang? Kender ikke rigtig til det, men ser fedt ud
Til top
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2011 kl. 09:17
Da jeg tilsluttede min boks herhjemme, så opdaterede den da fint første gang.
Så jeg regner da også med at den opdaterer til HoneyComb uden problemer.
Ellers så er der da måder at omgås dette med VPN, men tror bestemt ikke det bliver noget problem.

Mht. IPTV
Så er det jo afhængig af kilden til IPTV.
Jeg siger bare at man med denne app kan indtaste en webadresse, som viser en kanal.
Til top
eskehagen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eskehagen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2011 kl. 09:28
Fedt fedt! Så ser vi da frem til Honeycomb snarrest :b

Så altså du skal have en kilde for at kunne se IPTV? Som fx kunne være?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu