|
Erfaringer med Google TV (Logitech Revue) |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
KristianP
Ny bruger Oprettet: 16-Marts-2011 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg sad lige og kiggede lidt mere på hvordan man kan sætte en router op, og det er egentlig ganske simpelt, routeren skal bare understøtte PPTP, og så skulle det kunne lade sig gøre.
Dernæst har du selvfølgelig brug for en server at connecte til. Jeg bruger selv overplay og det kører rigtig godt.
|
|
awesome
Ny bruger Oprettet: 11-Marts-2011 Sted: København Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min Revue er koblet op på StrongVPN. Har købt en løsning lig den KristianP omtaler. Har 2 routere. Den ene kører med dansk net, og den anden kører via StrongVPN med amerikansk IP. Netflix kører problemfrit.
|
|
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Følger spændt jeres erfaringer. Jeg abbonnerer på NBA TV og kører via mit media center op på fladskærmen, men brugergrænsefladen er ikke videre god.
|
|
Colmorten
Ny bruger Oprettet: 25-April-2011 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det hvor problemet er er følgende, HDCP er en beskyttelse af indhold, der er anvendt i HDMI til at hjælpe kryptere produktion af high definition enheder og da logitech revue ikke understøtter dette, kan den ikke bruge på de fleste enhedder her i landet, jeg har selv købt en logitech revue, den er virkelig god især det med den kan gå på nettet, så den kan bruges til fks. youtube og meget andet samt se film fra andre enheder du har film på. jeg høre også gerne fra jer eller andre med nyt herom
|
|
lunapark
Bruger Oprettet: 24-Marts-2009 Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg overvejer at købe en.
Men kan man selv tilføje kilder til sine tvkanaler ? Jeg har nemlig nogle IP-TV kanaler som jeg gerne vil have til at køre på Google TV. På den måde slipper jeg for bokse og IRblasters mv. |
|
eskehagen
Ny bruger Oprettet: 21-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke helt om din løsning kan tilsluttes ?
Men jeg har tilsluttet min Viasat HD box via hdmi til google boxen.. Så tror alle tvkanal-kilder med hdmi , kan tilsluttes - også kan du vælge inde i google-tv'ets menu hvilken enhed du vil tilslutte.
|
|
lunapark
Funktioner
Tak(0)
|
Skide ærgeligt, for jeg ville netop gerne undgå enhver tilsluttet boks, og brug af IR-blasters :-(
Og IP-TV kanalerne er jo i kablet som er tilsluttet boksen. |
|
lunapark
Funktioner
Tak(0)
|
Det der Internet er jo fantastisk... :-)
Vildt hvad man kan finde... Man kan smide en beta version af den kommende opdatering af Google TV på sin Revue. PÅ den måde får man Honeycomb på sin Logitech Revue. Dette giver dig så den nye brugerflade samt adgang til Android Market, og det ser alt sammen meget spændende ud. MEN det er en beta og der er fejl og mangler, og al installation er på eget ansvar, da man kan risikere at ødelægge boksen sin. Den nye version giver mulighed for at installere denne app, som giver mulighed for IPTV. Glæder mig... Kilder siger at den officielle opdatering måske kommer i løbet af 3-4 uger... Honeycomb på Logitech Revue: http://www.youtube.com/watch?v=0AgfLK9Q7ms&NR=1 Redigeret af lunapark - 07-Oktober-2011 kl. 18:01 |
|
avh
Guld medlem Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Funktioner
Tak(0)
|
På hvad måde kan IPTV anvendes?
Mulighed uden udbyders box?
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
eskehagen
Funktioner
Tak(0)
|
lunapark* Vil det så sige, at alle os der har Google TV / Logitech Revue her hjemme i DK - at vi kan få installeret Honeycomb, når opdateringen kommer ??
Eller er det stadig kun Amerikanerne der får glæde af det sjove? Og ja - kan vi danskere komme til at benytte det IPTV på en måde en gang? Kender ikke rigtig til det, men ser fedt ud
|
|
lunapark
Funktioner
Tak(0)
|
Da jeg tilsluttede min boks herhjemme, så opdaterede den da fint første gang.
Så jeg regner da også med at den opdaterer til HoneyComb uden problemer. Ellers så er der da måder at omgås dette med VPN, men tror bestemt ikke det bliver noget problem. Mht. IPTV
Så er det jo afhængig af kilden til IPTV. Jeg siger bare at man med denne app kan indtaste en webadresse, som viser en kanal. |
|
eskehagen
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt fedt! Så ser vi da frem til Honeycomb snarrest :b
Så altså du skal have en kilde for at kunne se IPTV? Som fx kunne være? |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |