|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Ved I hvad, Thorvald og BrianJVC: Jeres research er ærligt talt ikke for god - omend I ved noget om JVC's teknologi. På få sekunder kan I finde mange TV med LCD-panel og med 100 Hz teknologi (svarende til 10 ms i opdateringsinterval) og uden JVC logo på. Bare Google lidt: http://www.google.dk/search?hl=da&q=100+hz+lcd&meta= og se, hvad der dukker op. Til Thorvald: De 20 ms hænger ikke sammen med LCD, men med vores PAL 50 TV system som er baseret på vores 50 Hz lysnet. En typisk LCD skærm til pc kan f.eks. køre på alt fra 48 til 85 Hz, kilde: Her. I kameraer, ure og hvad ved jeg, der også har LCD skærme, er man heller ikke bundet til 50 Hz. Det, jeg ikke finder korrekt, og som jeg mener klart at have modbevist nu, er følgende fra BrianJVC: "Clear Motion Drive, som går ind og halverer billedfrekvensen fra 20 ms som er standard på alle skærme til 10 ms." Især det sidste er betænkeligt, og ser jeg lignende postet igen, vil jeg tage det op med admin/moderator i henhold til forummets regler. Udsagnet er simpelthen falsk. Nu håber jeg at tråden atter kan bringes on-topic. |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Ja, det er faktisk ved at være ret off-topic... Men for at bringe emnet on-topic igen (så kan vi/I evt. diskutere de mere tekniske detaljer i et andet emne) - så kan det konkluderes, at Clear Motion Drive er med til at give et super godt billede på LT-37M60, uden slør el.lign. ved hurtige bevægelser og panoreringer. Dette er bekræftet af mjohansen (andetsteds). |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() |
Jeps, i kan diskuterer de tekniske detaljer lige så meget i vil (Det gør hverken TV'et bedre eller dårligere Jeg har TV'et stående i min stue og har efterhånden set alt slags sport på det, og kan konkludere at det er et rigtig godt TV som jeg er fuldt ud tilfreds med. Michael |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Vil ikke blande mig med ingeniørerne i de tekniske spørgsmål her - det rækker langt udover mine kundskaber Men en ting syntes jeg måske er værd at nævne, og det er at såvidt jeg er informeret så er det på nuværende tidspunkt kun JVC's Clear Motion Drive der virker på alle indkommende signaler incl. HD signaler. Tilslutter man således eks. en HD tuner, eller en recorder med et opskaleret signal via HDMI er det kun hos JVC at man stadig kan udnytte Clear Motion Drive - konkurerende produkters lignende teknologier idag virker ikke på HD signaler.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
terrafox ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg har nu gennem længere tids søgning set mig varm på netop dette TV. Primært pga gode oplevelser med den tidligere model s70 og alt andet lige kan det jo kun være forbedret i denne udgave og specielt det nye Clear Motion Drive lyder spændende. Det eneste der afholder mig fra at købe det er om det vil blive et problem med med kun en HDMI indgang hvis man har planer om at anskaffe sig ps3 og HD selector som jo så vil kræve 2 indgange ik? Synes jeg har læst noget om en HDMI switch. Kan det være en mulighed og hvordan fungerer en sådan? På forhånd tak Troels |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
HDMI switch - 2 eller 4 inputs til alle dine enheder, og et output der sættes i dit TV's HDMI indgang. http://av-connection.com/?ProductNo=22-104
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Skovtrold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Hej baloo55 Jeg kan kun anbefale LT-37M60BU. Dette er mit første LCD, og jeg har ikke på noget tidspunkt været skuffet over det. Rigtigt flot billede, også ved hurtige panoreringer. Meget hurtige skift imellem kanaler. Jeg har ikke prøvet ret meget med PC (kun via VGA), så der kan jeg desværre ikke komme med nogle input. |
|
JVC DR-MH300 JVC RX-D701 B&W MT20 JVC LT-32X70
|
|
![]() |
|
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() |
Hej Skovtrold |
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
Skovtrold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Det er helt i orden. Jeg håber at du bliver glad for dit nye TV
![]() |
|
JVC DR-MH300 JVC RX-D701 B&W MT20 JVC LT-32X70
|
|
![]() |
|
terrafox ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Nogen der kender JVC's politk omkring pixelfejl og om en evt pixelgaranti? Det lader ikke til at det findes på deres danske hjemmeside. På forhånd tak |
|
![]() |
|
cwitt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
![]() |
Fra én der er ligeglad med fysiske enheder og egentligt havde tænkt sig at købe JVC LT-37M60BU : Hvad er fordelene ved LG 37/42 LB1R kontra JVC LT-37M60BU ?
|
|
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |