|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Forfatter | |
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
Så kom skærmen endelig i hus. HOLD DA OP!!! Det er en fed skærm...
![]() ![]() Jeg havde egentlig bestilt 32" men den var i restordre. Og så fik jeg sgu overtalt konen til at springe på 37" i stedet. Jeg fik den i går så det er stadig på et lidt tyndt grundlag jeg skriver om mine oplevelser med skærmen. Design: Jeg synes at den er rigtig flot. Pianolakeringen giver den et B&O agtigt look. På denne model er der er børstet alu skinne i bunden. Display er lagt ind bag den sorte plade så det flyder i med fjernsynet. Det ser godt ud. LG logoet er belyst. Jeg synes det er pænt men det kan slukkes. Det bliver leveret på en solid drejesokkel som jeg dog skal ha pillet af når det skal op og hænge. Betjening: Menuen en nem og overskuelig at gå til. Meget brugervenlig. Kanalskift går hurtigt nok synes jeg. Jeg savner dog en mulighed for at går direkte til DVI indgangen. Her skal man ind i input for derefter at vælge kilde. PIP og PAP fungere fint. En fin detalje er at man selv kan definere størrelsen på billederne. Med swap kanppen er det nemt at skifte mellem de forskellige signaler. Fjernebetjening: Den er ligeledes holdt i pianolakering, med lys i nogle af knapperne. Jeg synes den er pænere end de fleste jeg har set men det er jo bare min mening. Det er jo en multiremote, men den understøtter ikke specielt mange ting. Jeg kunne godt tænke mig at den kunne programeres ala MCE Remoten. Kvalitet: Selve tv'et og remoten oser af kvalitet. Det er også skide tungt!!! Glæder mig ikke til at hænde det op. Jeg har koblet mit mediecenter til og så Star Wars 3 i går. Det er sgu i orden!! Kanon billede. Alm. desktop er som den skal være. Flot og rolig. Tv via min parabol er der heller ikke noget at sætte noget på. Så er der bare TV2 tilbage som jeg ikke har digitalt endnu. Det er ikke helt optimalt. Fodbolden i går kunne godt blive lidt gnidret når der blev filmet på afstand. Og her til aften så jeg DR1 nyheder på analog antenne, og de rulletekster der kører til sidst kunne jeg slet ikke læse. Det gled sammen. Skal prøve at lægger mærke til om det er det samme på parabolen. Alt i alt er jeg rigtig glad for mi nye tv. Nu skal det bare op og hænge sammen med mit nye reolsystem så det rigtig kan pryde stuen. Det er første gang jeg skriver om et produkt så hvis der er flere ting i vil vide så fyr løs. Så prøver jeg at svare efter bedste evne. /Brian |
|
![]() |
|
PeterRS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
tak for din udemærkede anmeldelse, den nu må jeg se om jeg får taget
mig sammen og får købt det fjernsyn! Syntes det var en udemærket
anmeldelse, hvor du kom omkrign en masse (for ikke at sige det hele) af
hvad jeg ville vide. Du
siger det er lidt ringe mht norm analog, men vil det sige det er værre
end dit gamle fjernsyn på normalt antennestik? Skal hovedsageligt bruge
fjernsynet til normalt TV brug, og noget DVD, men kommer helt sikkert
også til at slutte den til putteren, og teste 1:1 pixelmapping, så
lyder godt at det virker som det skal :)
Hvis jeg beslutter mig for at anskaffe mig et LP1, bliver det nok et LP1DA fra tyskland - og ikke godpris som jeg skrev tidligere - så er jeg også ude over alt humlen med at skulle anskaffe mig en DVB-T tuner når de dage oprinder hvor en sådan skal bruges.. om det så skal være et 37" til omkring 17k, eller et 32" til 14-15, ved jeg ikke helt endnu :) Redigeret af PeterRS |
|
Det kan godt være jeg spørger dumt, men til gengæld har jeg absolut ingen anelse om noget :p
|
|
![]() |
|
moller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Til jer og mig selv inklusive der overvejer et LG LCD så er der en ny model på vej 3xLB1r ser slet ikke så tosset ud. |
|
![]() |
|
PeterRS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
jeg ved godt jeg burde sige tak moller, men har mere lyst til at
forbande dig langt ud i universet! nu havde jeg næsten besluttet mig,
og så kommer der sådan en der fra sidelinjen :(
Men jeg må give dig ret i, at det ikke ser dumt ud, ved du om det er en nyere generation end lp1'erne? Kan umiddelbart ikke se nogen markante forskelle, udover at kontrasten er blevet skruet en del op, hvilket aldrig er en dårlig ting ;) Har du nogen anelse om hvornår monsteret kan købes, og om prisen kommer til at svare nogenlunde til hvad LP1 serien er på? Er det samme pris, ville det jo være dumt at købe en LP1 nu, hvis LB1 kommer inden for et overskuelig tidsrum... Jeg skal indrømme, at jeg kun har skimmet det factsheet der, så hvis nogen af de oplysninger jeg efterlyser er beskrevet der, må du undskylde.. Men tak for linket, og endnu et TV at overveje før jeg kaster penge i grams til en sælger der står og skal af med et LCD TV :) |
|
Det kan godt være jeg spørger dumt, men til gengæld har jeg absolut ingen anelse om noget :p
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Halløjsa, den ser da spændende ud. Og så 2 tunere i en LCD... /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
moller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Hej PeterRs hvis du vidste hvor mange gange jeg selv har udskudt købet fordi der lige kom en ny model osv. osv.!! Det er kun lykkedes mig at finde priser i nabolandene Sverige og Norge http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=318057 25000 sv.kr tja vel 20.000 dkr for 37" 32" koster 16.000 sv.kr. Jeg tror ikke de leverer til DK, men det giver vel i fingerpej om prisniveauet Det bliver spændende med priserne i DK Der er skruet op for kontrasten, og så synes jeg også designet er fantastisk, men det afhænger jo af hvilke øje der ser. har lige set at 3xlb1r ikke har DVI Redigeret af moller |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Det er faktisk muligt at lave et fælleskøb på den splinter nye LG 3xLB1 og jeg kan få priserne senere denne weekend. Vi kan sætte os på den første portion af denne model til levering meget snart, hvis der har interesse. Selvfølgelig afhænger det af priserne.... Er der størst interesse om 32" eller 37" ? /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Men denne model er på vej ud på markedet herhjemme. Den er gået på lager hos LG Nordic i Sverige. Så ingen yderligere ventetid... hvis vi laver et fælleskøb /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
Jeg vil da meget gerne vide om der er væsentlig forskel på disse 2. Har
jo stadig mulighed for at levere tilbage og bytte hvis det er...
Prisen er natuligvis e faktor... |
|
![]() |
|
![]() |
LB1 er en generation nyere. Bedre kontrast og bedre billedeteknik. Og et meget pænere design, syntes jeg. Prisen på fælleskøb kender jeg ikke endnu. Men det forlyder at den bliver lidt dyrere end LX1-modellen og lidt billigere end LP1-modellen. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
hmmm. billigere end min model og så bedre....
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ville være VIRKELIG interesseret i et eventuelt fælleskøb, om det
er 32 eller 37 gør mig ikke meget, men spørgsmålet er, om man ikke bare
skulle gå linen ud og tage et 37", det holder jo nogen år :)
At det ikke har dvi, betyder det noget? Jeg havde planer om at smække det til pc'en, via et dvi->hdmi kabel, så alt andet lige, betyder manglen på et DVI stik vel ikke alverdens? (for mig altså, egoister længe leve) Btw lars, LP1 har også 2 tunere ;) |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |