|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Nej, DVI er på vej ud af fladskærmene. Afløst af HDMI, som er bagud kompatibel med DVI.
Sørme så /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
btrader ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
synes nu , at det er ærgerligt, at den kun har en digital indgang.!! hvis den skal forbindes til media center. er der ligesom kun analog stik tilbage til dvd.spillemaskine.ect Redigeret af btrader |
||
![]() |
||
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
|
Jeg er stødt på 2 ting der irritere mig ved min 37lp1:
1. Når man vægmontere tv'et skal man bruge de længste afstandsstykker, da jeg ellers ikke kan komme op til stikkene med kablerne. Det er sgu da utroligt upraktisk. Havde monteret det, men måtte pille det ned igen for at få kabler på!!! ![]() 2. Når man piller foden af for at vægmontere det, kan man ikke få den sidste sorte "klods" af der sidder lige under aluskinnen! ![]() |
||
![]() |
||
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
|
Kan den model ikke fås med DVB-T tuner? Så ville jeg da også være frisk på en 32" Med venlig hilsen Henrik Badsted |
||
![]() |
||
PeterRS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
jeg ved, at LP1 serien kunne fås med indbygget DVB-T tuner , de modeller havde suffixet D/DA istedet for R, så alt andet lige gætter jeg på, at man også vil kunne finde LB1 serien med indbygget DVB-T tuner, men tror det er lidt sværere at opdrive, ihvertfald her i danmark, end den digital tuner løse R model :)
|
||
Det kan godt være jeg spørger dumt, men til gengæld har jeg absolut ingen anelse om noget :p
|
||
![]() |
||
Munke ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Hej Lars
Noget nyt om fælleskøb? (Pris?) Jeg er muligvis med på en 32". Kan man mon se en live, eller er de ikke kommet i butikkerne? Jeg bor i Århus... |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Jeg har fået en foreløbig pris, som ikke er endeligt bekræftet: De nye LCD skærme fra LG: LG 32LB1: Fælleskøb kr. 14.999,- (vejledende kr. 16.999,-) LG 37LB1: Fælleskøb kr. 15.999,- (vejledende kr. 17.999,-) Ja, der er ikke nogen stor prisforskel imellem en 32" og en 37" i dag
De er ikke på markedet endnu. Men hvis du kan finde en LG LP1, så er de nogenlunde som dem - blot en smule bedre i kontrast og billedebehandling. Men på features ligner LP1 og den nye LB1 hinanden ret meget. De har begge 2 tunere, ventefrit tekst-tv osv. Link til specifikationerne på LG 3xLB1 /Lars Redigeret af Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hvordan kan det være at vejl. på 37" er 17.999,-? på fx. godpris.dk står lp1R til 18.999,- på tilbud. Jeg har givet 18.600 for mit i sidste uge. Jeg er da blevet snydt eller hvad? |
||
![]() |
||
Weiglin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
|
Hejsa Jeg kunne godt være interesseret i en 37" Mvh. Weiglin |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er den nye LB1 der har en vejledende pris på 17.999,- Sådan går det ofte. Skærmene bliver jo ikke dyrere og dyrere, tværtimod. Når en ny model kommer på markedet, vil den ofte være billigere end den model som den "erstatter". LB1 er billigere end LP1, selvom specifikationerne er meget ens og de små forskelle der er mere er til den ny LB1's fordel. /Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
PeterRS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Hehe det kommer skam an på hvor henne i verden man køber dem ;) Lige ovre på den anden side af sundet, ligger priserne for en 32 tommer på lige godt 16000SEK, dvs omtrent 12650dkr, hvorfor en betydelig besparelse kan hentes ved at få den derfra. Dog slår Lars de lyshårede med flere længder på prisen på 37 tommers modellen, som jeg kun har kunnet finde til 25000 SEK, altså oppe omkring 19700dkr Da jeg selv regner med at det skulle blive til den større model, er jeg dog godt tilfreds med hvad det ser ud til Lars har kunnet få prisen ned på so far ;) Redigeret af PeterRS |
||
Det kan godt være jeg spørger dumt, men til gengæld har jeg absolut ingen anelse om noget :p
|
||
![]() |
||
diskone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2005 Status: Offline Point: 57 |
![]() |
|
Jeg er også med på fælles køb på dette TV! Nogen der ved hvornår og til hvad pris endnu?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |