|
Erfaringer med Oppo BDP-83 blu-ray |
Besvar ![]() |
Side <1 105106107108> |
Forfatter | |
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takker.
Den er så regionsfri da jeg kan lave de indstillinger.
Sometider når jeg putter en disc i skriver den unknow disc.
Hvis jeg så kører skuffe ud og ind igen så læser den skiven ok.
Kan det være noget med det regionsværk der driller?
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Godt at den er regionsfri. Det med unknown disc ved jeg ikke hvorfor. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
ja jeg ville gerne hvis muligt koble det fra da jeg gerne vil undvære den biplyd
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Der er ingen lyd på min, da den står i standby hele tiden. Kun hvis der har været slukket helt for strømmen, er der bip. Hvis du piller chippen ud bliver din Oppo jo til region A og dvd reg. 1. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
det er sådan at jeg slukker på stikkontakt
Og ja det dur ikke og afmontere.
Må leve med lyd
![]() Måske en rensning kunne klare det med unknow disc
|
|
|
|
![]() |
|
Det kan jo også være at din Oppo er Region B og 2 fra starten, det er der måske nogen der ved. Jeg gik bare ud fra det modsatte, uden at være helt sikker.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Ny firmware til OPPO BDP-83:
All features and improvements of the previous firmware are also included in this version. Redigeret af Brixen - 04-December-2014 kl. 11:45 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Så er der endnu flere gode grunde til at købe den kodefrie BDP-83 jeg har til salg
![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Super flot af Oppo at de stadig vedligeholder firmwaren på denne maskine. Flere andre producenter ville forlængst have glemt deres ældre produkter.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
De havde godt nok også sagt stop, men så stor en udgivelse der slet ikke kunne afspilles, valgte de at gøre noget ved.
|
|
![]() |
|
Så er min BDP-83 vist færdig.
Den har et stykke tid haft fejlen med at skuffen ikke ville åbne, hvis der ikke sad en disk i drevet. Forleden fik jeg lukket skuffen uden disk i, og nu vil den ikke åbne igen. Er der noget at gøre? |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
skalbjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
Til brixen
Har ejet denne afspiller, som havde samme fejl. Jeg fik tilsendt et reparationskit fra oppo-digital, som fixede problemet. Men det er jo en ældre model, så supporter eksistere måske ikke mere. |
|
Skalbjerg
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 105106107108> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |