recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Powers returpolitik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med Powers returpolitik

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med Powers returpolitik
    Sendt: 27-Januar-2021 kl. 14:14
Hej

Er der nogle her i forummet, der har gjort sig erfaringer med Powers returpolitik i forhold til f.eks. Bilka og Elgiganten?

Jeg overvejer at købe ny iPhone, men da mit mobilselskab (telia) vil lade min services stige med ca. 740kr. om året, hvis jeg køber igennem dem, overvejer jeg at købe hos f.eks. power, der har iPhone 12 128gb til 7000 kr. Telia tager 6300kr. inkl mobilrabat.

Jeg ville helst købe igennem Bilka, da jeg har oplevet meget god returpolitik, og knap så god i Elgiganten. Jeg har aldrig købt noget i Power til mig selv. 

Der er dog flere ting at tænke over. Igennem telia har jeg hbo nordic til 50 kr. om måneden, denne er den ene service, som telia gerne vil lade stige til 79kr. om måneden. Men i forbindelse med at HBO max sandsynligvis erstatter nordic til efteråret, sker det måske alligevel. Hvem ved? 

Den anden tjeneste, jeg har er spotify. 

Jeg har klaget, men de er vist hverken til at hugge eller stikke i. What to do?

Det var vist mere end det ene simple spørgsmål, dog ved jeg at recorderes forum kan klare lidt af hvert! :-D

Mvh Peter


Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 14:31
Jeg mener at hvis du bryder pakken hos Power, så ryger også din returret, hvis du køber i fysisk butik. Så danne er det med alle telefoner,apple watch, gps og lign. 

Jeg mener heller ikke Bilka længer har returret, hvis du køber i fysisk butikj og åbner pakken.
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 14:38
Tak for svar.

Måske var det heller ikke returret, jeg gjorde brug af dengang, jeg på samme dag først fik byttet én telefon, og de så tog den, jeg fik den byttet til, retur, da der var temmelig grel backlight bleeding på. Men tilfreds det var jeg. 

Det er måske mere sådan nogle situationer, jeg mener.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 14:45
Hej.

Kan det ikke løses ved at bestille den på nettet, og få den leveret?

Så er der vel 14 dages Returret på de fleste varer.

Hilsen Carsten.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 14:58
Der er vel tale om RMA hvis der er fejl på skærm? Det tar ca 14 dg for Apple værkstedet at beslutte du skal ha en bytter. Uanset om Apple købes i butik eller på nettet, er retur ikke muligt så snart folien er brudt.
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 15:03
Endnu engang tak for svar! Men jeg kan godt se, at jeg har formuleret mig dumt. I skal måske ikke hænge jer sig meget i produktet. Embarrassed

Det er mere, hvor krakilske de forskellige kæder er?


Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 15:59
Du bliver jo nødt til at fortælle, hvad det er for et produkt og i hvilken sammenhæng.

Jeg har ikke haft problemer med at returnerer TV i hverken elgiganten eller Power. 

Men kommer jeg med en mobil og der står på kassen der ikke er returret, hvis jeg bryder plomberingen, så er der ingen af stederne der bare lige gør. 
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 16:13
Det er så ikke min oplevelse i Bilka, der har de altid byttet med et smil, også selvom det var en telefon fra øverste hylde.

Til gengæld har jeg i Elgiganten oplevet svingende service, f.eks. med en surround-forstærker.


Redigeret af hunt - 27-Januar-2021 kl. 16:14
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 18:10
er computer og mobiler ikke fritaget for returret? 
Til top
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2021 kl. 22:07
jeg havde en MacBook Air, der var gået i stykker, den blev dømt væskeskadet i toichpaden, tænkte det var da noget alle bare kunne sige, 
Men fik sku et billede med af skaden på mail fra service centeret hos Bilka ,det synes jeg var fint, så man selv lige kunne konstantere, den var god nok.
Men takkede pænt nej tak til tilbuddet på 3000kr var det vist for at det blev fixet,
Ifixit blev det til istedet 😊
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2021 kl. 08:26
Jeg har kun dårlige oplevelser med Power - altså såen, virkelig på vippen til at hade dem rigtig meget. Så elendig service. Det virker også som om dem der arbejder der ikke orker det længere. Ingen orker Power.. Det bare ren og skær elendighed.. 

I Elgiganten har jeg altid fået god service. 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2021 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

er computer og mobiler ikke fritaget for returret? 


Ikke hvis du køber den over nettet, her er der altid 14 dages returret med mindre det er en vare produceret specifikt til dig (f.eks. en skræddersyet skjorte), eller hvis du f.eks. køber et stykke software og åbner æsken (du må derimod godt tænde din nyindkøbte PC og prøve den, da den kan bringes tilbage til fabriksindstillingerne).
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu