|
Erfaringer med Powers returpolitik |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 557 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke som sådan returnering efter fortrudt køb, men jeg har i
øjeblikket en krig med dem om en Samsung SSD, der stod af på tredjedagen efter montering
i et stationært kabinet. Efterfølgende kan de ikke finde pakken og prøvede at spise
mig af med at den ikke var modtaget endnu (i modsætning til hvad GLS skriver). Jeg har kun købt én SSD ved Power og jeg har kun indsendt én
til Power, men selvom jeg fik beskeden om at teknikeren nu er gået i gang med
at reparerer min vare, så kan de stadig ikke finde den 😉 https://www.power.dk/computer-e-tablets/datakomponenter/interne-harddiske/samsung-860-evo-sata-ssd-1tb/p-1053247/ |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 963 |
Jeg har et lignende problem, har et abo hos Telia hvor HBO er Gratis. Så de nægter at sælge mig noget uden at jeg opretter et nyt(dyrere) abn. og det vil jeg ikke, så jeg skal også købe ved en af de nævnte.
Alternativt hælder jeg til telmore hvor man kan få alle streamingstjenesterne i et abo. til en meget rimelig pris.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Igen, tak alle sammen for svar! 💪
Og hold kæft, hvor er det sjovt Johnny57! ![]() Det får mig til at tænke på den der tankstationskæde (var det Q8, Circle K eller Statoil?), der reklamerede med, at en pølse med brød hos dem ville koste 10kr. for altid. Altid - det er satme længe! Stick it to the man! 🖕 ![]() Jeg er måske ude i 3, hvis jeg ikke bliver hos Telia, de har nogle ret fornuftige priser på familie-abonnement.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |