|
Erfaringer: Software til YouSee-boksen marts 2012 |
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Forfatter | |||||
finn.ellebaek ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Her til morgen stod uret i display'et til 03:50 og ganske rigtigt - den var stået af 03:50, mens den var i gang med at optage :-(.
Det lader til at den nu er blevet ustabil på andre måder end hidtil set. Imponerende at YouSee til stadighed formår at udforske nye muligheder udi ustabilitet :-(. YouSee: Det er en ommer! |
|||||
![]() |
|||||
Prolly ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2007 Status: Offline Point: 52 |
||||
optagelse. Fx Finn.Ellebaek ovenover.
Yousee : kommer der en rettelse, eller vil det blive muligt at gå tilbage til forrige software version ? Som det er nu, er min boks helt utilregnelig mht optagelse, og det ikke ok imho
![]() |
|||||
Hej - Prolly.
Samsung SMT-H3126 PVR |
|||||
![]() |
|||||
tvejslars ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
||||
Har samme problem via hdmi med 3+HD, SVT1 og 2HD når lyden er indstillet til Surround eller Auto/EDID og der sendes i Dolby Digital. Det er mest irriterende ved optagelser fordi lyd og billed ofte bliver indbyrdes forskudt. Ved valg af Stereo forsvinder problemet, men lyden er dårligere.
|
|||||
![]() |
|||||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
||||
Har du kontaktet YouSee support og forklaret dine problemer. De plejer at være til at snakke med.
![]() |
|||||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|||||
![]() |
|||||
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
||||
Efter opdateringen har min boks frosset to gange. Hvad siger i andre, i går skulle jeg slår over på tv 2HD igennem guiden, så kom der sort skærm på kanal 5 på boksen og det blev der ved med, kunne heller ikke slukke på fjernbetjeningen så måtte slukke helt bagpå, hvad siger i andre..??
Kh. Bagger
|
|||||
![]() |
|||||
mowa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
||||
Jeg har haft mindst tre frysninger og flere missede optagelser, timeshifting der pludselig ikke virker og mange andre irriterende ting - den var slem før, nu er den nærmest endnu slemmere... Skandaløst, intet mindre.
|
|||||
![]() |
|||||
finn.ellebaek ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
||||
Jeg har en teori om at den kommer ud i områder af harddisken, som den ikke gjorde før opdateringen og at dette gør at den låser. Hvorfor har jeg denne teori? Fordi optagelser som burde være slettet før opdateringen kom tilbage og fordi der i release notes stod at der var blevet frigivet 5% mere plads.
Har nogen med disse problemer prøvet at formatere og gendanne fabriksindstillinger for at se om dette hjælper? Jeg har en del optaget materiale jeg skal se, før jeg kan gøre dette. |
|||||
![]() |
|||||
Prolly ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2007 Status: Offline Point: 52 |
||||
løst fryse-problemet. Men nej.
Nu har jeg formatteret HD + re-loaded fabriksinstillinger. Så får boksen lige chansen i et par dage mere inden Yousee kaldes op......
![]() |
|||||
Hej - Prolly.
Samsung SMT-H3126 PVR |
|||||
![]() |
|||||
Ulle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2005 Status: Offline Point: 289 |
||||
Næeh, nu kan jeg endelig se alle de episoder af "Vogternes Ø", som jeg blev snydt for, til trods for at jeg optog dem, da de er dukket op efter opdateringen. Tror så nok det er lidt passé nu.
![]() |
|||||
![]() |
|||||
trlar ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
||||
Alt var omsider i fineste orden, efter at den forrige softwareversion havde givet anledning til:
Suk! Jeg orker ikke kontakte Yousee support igen, for det er mit indtryk at de fleste frontmedarbejdere (der alle er vældig søde og imødekommende) ikke er dygtige nok (godt nok klædt på fra ledelsens side) til at analysere en kompleks problemstilling og gennemskue hvad der skal til for at løse den. Mit indtryk er at de ofte griber fat i et enkelt aspekt af problemet og prøver at løse det uden at se på det store billede. Det virker ikke som om de ved mere end man gør som bruger. Deres væsentligste handlemulighed er at sende erstatningsdimser ud og ønske held og lykke. På baggrund af de samtaler jeg har haft med supportmedarbejderne, har jeg desværre ikke indtryk af at Yousee systematisk opsamler erfaringer og udvikler opdaterede redskaber til at diagnosticere og afhjælpe kundernes problemer med boksene. Men hvis det sker, er detaljeringsgraden i indrapporteringen ikke høj nok. |
|||||
![]() |
|||||
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
||||
Vores boks har generelt kørt OK, dog har er der følgende irritationsmomenter:
1) Når man tænder for den skal den lige have lov til at vågne før den gider reagere på noget (tager op til et halvt minut)... 2) Den er gået ned en enkelt gang da vi ville spole i en optaget udsendelse. Det var nødvendigt at tage strømmen på den for at få den til at køre igen. |
|||||
Jramskov
|
|||||
![]() |
|||||
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
||||
![]() Min opdatering gik smertefrit. Efter software opdatering af min Samsung SMT-H3106 Jeg oplever en langt hurtigere opstart efter at strømmen har været afbrudt. Tidligere var Kanalskift: - Er som tidligere hurtig og problem fri med Beo4, via IR link. ![]() |
|||||
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |