|
Erfaringer: Software til YouSee-boksen marts 2012 |
Besvar ![]() |
Side <12345 15> |
Forfatter | |
Wheels ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme oplevelse her. Måtte tog tage strømmen, efter opdateringen var afsluttet og boksen havde stået tændt med sort skærm i cirka 5 minutter.
|
|
![]() |
|
John Bach ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
jeg prøvede lige en avanceret mod tager test, boxen frøs og jeg tog strømmen efter 8 min
så prøvede jeg start forfra, som selefølelig lige skulle vise mig 5 min reklamer inden programmet, da jeg var godt i gang med udsendelsen frøs den igen og efter et min røg den ud af start forfra og gik på live tv.
link via kabel modem er blevet meget hurtigere 1-2 min så er den på
jeg har i optaget tv fundet massere af programmer jeg troede var slettet for langtid siden.
slut for nu
![]() |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
åh gud ......... jeg frygter allerede det værste når nu jeg skal hjem og opdatere
![]() |
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Opdateringen gik smooth og problemfri, her til middag.
![]() Skift mellem kanaler er hurtigere nu. Ligeså er bladren i menuer og EPG. Nice. TekstTv er også blevet markant hurtigere, faktisk herlig hurtigt. Favoritter er, som ved andre opdateringer intakt. Ligeså er mine optagelser. Har ikke tjekket alle rettelserne endnu, men virker til at alting funker. ![]() Edit: Prøvede lige den avancerede test og alle på nær QAM 9 var ok. Ved dog ikke meget omkring det der Qam-halløj. Men regner ikke med at den ene Qam med fejl, har nogen betydning.
Redigeret af Roland - 13-Marts-2012 kl. 15:25 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
Hej Roland Du mener vel at skift imellem menuer virker hurtigere nu ikk, du skriver før smiler.God dag H.
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() ![]() |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
Du har slet ikke forstået, at vi zapper konstant - zap, zap, zap - vi er nogen, der stort set aldrig ser 5 sammenhængende minutter af det samme program - men måske følger nyhederne på 2-3 kanaler samtidigt.
Vi har vel også en 8-12 åbne vinduer eller mere på vore PC'er.
Hastighed er selve livsnerven i en sådan boks. Glæder mig meget til at prøve det nye tekst-tv.
Lars
![]() PS! Guiden er OK, hvis den er rigtigt opdateret, men her er meget youSee kan gøre bedre - der er fejl på fejl i tidere, titler og tekster.
|
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
|
steenm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
Avanceret test . Frøs fast . Måtte Boot (power off)
|
|
![]() |
|
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Kan ikke mærke det helt stor hastighed, lyden er blevet mærkbar bedre, men kanalskift stadig sløvt og guiden ligeså...
|
|
Samsung 55"KS9005 Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9 |
|
![]() |
|
fibber ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Status: Offline Point: 15 |
Min boks med harddisk fortæller mig ikke, at der er en opdatering. Det plejer den ellers. Er der noget man kan gø, eller skal jeg bare vente?
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
YouSee stopper opdateringen
"Vi har besluttet midlertidig at stoppe med opdatering af Samsung boksen med den nye software. Årsagen er - som beskrevet nedenfor - at enkelte kunder har oplevet, at boksen ikke har kunnet genstartes efter opdatering.
Vores teknikere har hentet de fejlramte bokse hos en række kunder, men vi har endnu ikke været i stand til at finde fejlen. Derfor venter vi med at opdatere flere bokse.... Kunder, der har opdateret boksen, og som ikke oplever fejlen, skal ikke foretage sig yderligere. I de tilfælde, hvor boksen fejler, vil vi meget gerne have besked. Enten direkte til support på 80804050 eller pr mail på isupport (snabel-a) yousee.dk med oplysning om navn, kundenummer eller adresse. Jeg kan oplyse, at vi indtil videre har opdateret ca. 15.000 bokse, og at vi foreløbig har registreret ca. 100 tilfælde med fejl. Vi forventer, at vi kan genoptage opdateringerne inden for de nærmeste dage." Fortæller YouSee på deres Facebook-side.
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Hvilken version af software er der på din boks?
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |