|
Et kabel nok? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Ullum
Guld medlem Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er det samme. |
|
Bobben
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 358 |
Funktioner
Tak(0)
|
CD's HD bokser som ikke støtter SatCR er:
De tre CD boksene som støtter single cable/SatCR er:
Jeg akkurat selv fått tak i den SatCR LNB som leveres av CD og splittingen fungerer utmerket. Benyttet tidligere en SatCR LNB av merket GTSat som dessverre holdt meget dårlig kvalitet og ga dårlig resultat. |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4705 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg har desværre alarmklokker der ringer når jeg ser en pris på et SatCR LNB til 1259 kr. Godt nok sparer man 813 kr og skal så kun betale 586 kr. Men kan ikke lade være med at tænke på hvorfor firmaet annoncerer sådan? Der er to billeder, et af en pap æske og et andet af et Maximum XO-SCR2 som skulle være et godt SatCR LNB og som koster 50€ på ebay. Men jeg kan ikke se hvilket af dem man får? Lidt specielle SAT ting som SatCR LNB og lignende køber jeg som regel på eBay.de Jeg bruger selv en del Inverto LNB'er og syntes at man får meget for pengene. Fandt et lignende sæt til 53,95€ ( 398 kr ) + forsendelse: De skriver nederst på siden Versand ins Ausland ist möglich (Fragen Sie uns nach den Preisen) Som jeg oversætter til: Forsendelse til udlandet er mulig (Spørg os for priser) Hilsen Carsten. |
|
baloo55
Super bruger Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er udstyret bestilt. Tak til alle de gode råd indtil videre :) Når jeg når til installationen, er der så noget jeg skal være særligt opmærksom på?
|
|
Mvh.
Baloo55 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |