|
Et par spørgsmål om valg af ny projektor |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo det lyder mystisk. De er mig bekendt ens hvad det angår, så det kunne lyde som om nogen har udtalt sig om noget noget de ikke har prøvet.
MVH Redigeret af tvkartoffel - 11-December-2012 kl. 11:46 |
|
T0biasDK
Ny bruger Oprettet: 03-Juli-2008 Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er sørme ikke nemt at beslutte sig :D
Synes ikke der er ret mange anmeldelser eller lign af TW-5910 - men i testen fra JP/Alt om data hvor de anmelder 5900 kommer de jo frem til at den er bedre end TW-3200, og så skulle man vel tro at 5910 er en yderligere forbedring - og prisforskellen er jo kun 7-800 kr., så mon ikke det er pengene værd over en TW-3200? Samtidig tænker jeg dog også at jeg gerne ville bruge en del mere og gå efter noget JVC eller Sony, men pengene rækker desværre ikke rigtig til det lige nu og her. Derfor er jeg gået lidt væk fra TW-6100 og tænker at købe noget billigere nu som så skal bruges midlertidigt i 1-2 år som stadig giver et godt billede. Min gamle projektor er efterhånden 7 år gammel, og er kun en 720p projektor - så jeg vil nok se en god forbedring også med en projektor i den lavere ende af prisskalaen (den jeg har kostede i sin tid 20k)?
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |