recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Farvel fra YouSee Play musik ! ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Farvel fra YouSee Play musik ! ?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Farvel fra YouSee Play musik ! ?
    Sendt: 02-Juni-2015 kl. 23:02
Hvad sker der lige ? Undrede mig over ,at jeg pludselig ikke længere kunne logge mig ind på Yousee' s musikstreaming . Ringede så til kundeservice, som efter en længere ventepause kunne gøre mig opmærksom på at tjenesten ikke længere var tilgængeligt for mit abonnement ( mellempakke og 50/10 internet) . Man har pr 29/05 valgt at erstatte musikstreaming med "video on demand "
Tak for lort Yousee, - men nu kan jeg i det mindste nedgradere til grundpakken uden frygt for at miste musikstreaming . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 00:01
Det var de nu ude med i rigtig god tid. Det er flere måneder siden de oplyste om dette. 
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 08:17
Var det ikke kun for nye kunder ved tdc play?
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 08:22
@nagash Var der ikke noget med, at hvis man selv skiftede hastighed eller anden ændring, så forsvandt play, og hvis det skete pr automatik, så fortsatte man med at have play?
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 08:35
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

@nagash Var der ikke noget med, at hvis man selv skiftede hastighed eller anden ændring, så forsvandt play, og hvis det skete pr automatik, så fortsatte man med at have play?

Kan være det er sandt men i min verden giver det ingen mening, at et produkt der tilhører ens abonnement bliver fjernet hvis man selv skifter til noget, som kommer til at ske alligevel pr. automatik men hvor man så får lov til at bibeholde produktet. Det er helt sort.


Redigeret af Dorf - 03-Juni-2015 kl. 08:36
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 09:17
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

@nagash Var der ikke noget med, at hvis man selv skiftede hastighed eller anden ændring, så forsvandt play, og hvis det skete pr automatik, så fortsatte man med at have play?

Kan være det er sandt men i min verden giver det ingen mening, at et produkt der tilhører ens abonnement bliver fjernet hvis man selv skifter til noget, som kommer til at ske alligevel pr. automatik men hvor man så får lov til at bibeholde produktet. Det er helt sort.

Det kan vi sagtens blive enige om, omend jeg godt kan følge metoden til at få udfaset for en service, man ikke ønsker at fortsætte med.

men det var mere i forhold til, at Nagash sagde havde meldt ud der ville lukkes for servicen.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 09:28
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

 Det kan vi sagtens blive enige om, omend jeg godt kan følge metoden til at få udfaset for en service, man ikke ønsker at fortsætte med.

men det var mere i forhold til, at Nagash sagde havde meldt ud der ville lukkes for servicen.

Altså at Yousee Play Musik bliver lukket?
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 10:07
Hvis man bare ændrer sit abonnement f.eks. til højere hastighed på internet (dvs. flere penge til Yousee) så ryger musiktjenesten. Jeg ringede derind og blev stillet om, hvor det til sidst lykkes at få begge dele.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 10:58
Der var en nyhed engang sidste år om at YouSee (grundet rettigheder?) ikke længere kunne give YouSee Play Musik gratis til bredbåndskunder, men kun mobilkunder.

Derfor ville nye abonnementer være uden musik, medmindre man betaler for YouSee Plus.

Eksisterende abonnementer blev ikke ændret, men hvis man ændrer abonnement, ryger musikdelen.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 15:13

Ja, mistede også selv Play musik ved en tidligere opgradering, selv om det var på min Telefon, fik så at vide at jeg bare skulle logge på Bredbånd med Telefon log In, så var det tilbage igen begge steder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Jeg kom til selv af opgraderer fra 80/30 til 100/20 og derved miste Yousee Music. Ringede derefter til dem og fik det genaktiveret uden nogen problemer overhovedet.


Mange facebook-indlæg afslører, at det er meget forskelligt. Det afhænger tilsyneladende af den medarbejder, man får kontakt med.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Ja, mistede også selv Play musik ved en tidligere opgradering, selv om det var på min Telefon, fik så at vide at jeg bare skulle logge på Bredbånd med Telefon log In, så var det tilbage igen begge steder.

Tror at du misforstår, man mister helt adgangen til Yousee Play for bestandigt, hvis man ændrer sit bredbåndsabonnement eller er ny kunde.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu