recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Farvel til brugeren JA fra recordere.dk 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFarvel til brugeren JA fra recordere.dk 

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Emne: Farvel til brugeren JA fra recordere.dk 
    Sendt: 12-April-2010 kl. 19:39
Kære alle.

recordere.dk har i dag for første gang meget længe bortvist et medlem fra recordere.dk.

Brugeren JA, er ikke længere på recordere.dk.

Recordere.dk kan og vil ikke acceptere medlemmer, der igen og igen skaber splid og støj i vores debatter.

Jeg håber derfor på, at andre brugere der til tider viser samme adfærd vil bruge denne oplysning til at forstå at nu skruer vi altså op for morederingen omkring takt og tone på recordere.dk.

Og vi vil gøre kort proces overfor andre brugere der optræder på samme måde.

Med håbet om at dette giver et bedre "indeklima" på recordere.dk, så håber vi på at komme tilbage på sporet.

De bedste hilsener fra recordere.dk teamet.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Point: 575
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 19:48

Det har jeg respekt for selvom det sikkert ikke er let beslutning som moderatar. Han skabte splid i alle de tråde han skrev i, hvilket efterhånden var ved at gå ud over kvaliteten af et ellers fantastisk site.

---------------------------
Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i.
---------------------------
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Online
Point: 1167
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 20:31
En god og rigtig beslutning. Tak for det.
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 20:35
De eneste andre brugere, som jeg mener var i risikogruppen er her jo ikke længere, - jeg tænker på "Ticker" og "Next Generation" . .Wink 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 20:35
Det er helt fint med mig, at der blevet mere fokus på takt og tone her på recordere.dk Thumbs Up
Til top
MF1971 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juli-2009
Point: 512
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 20:50
Det var da dejligt at høre, at der nu fremover vil komme lidt mere fokus på dette emne for jeg må ærgelig indrømme, at jeg begyndt ikke at skrive så meget inde her mere for tonen er blevet en del dårligere her på det sidste, hvor folk er mere interesseret i at rakke hinanden ned end at give hinanden råd og vejledning...Clap

Mvh
Michael/MF1971
Mvh

Michael/MF1971

Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

De eneste andre brugere, som jeg mener var i risikogruppen er her jo ikke længere, - jeg tænker på "Ticker" og "Next Generation" . .Wink 

Hvad med Kurt N? - han skabte lige så meget splid som JA. Man skulle næsten tro det er samme man bag ved, hvilket jo kan være sandt med mindre en bortvisning medfører ip-ban.

Jeg kan ikke andet end at sige ENDELIG.

Som de andre skriver, så kan der endelig komme en fornuftig debat om tingene og ikke en masse off-topic med en fordrejet sandhed. Stor tak for at recordere er på rette vej igen.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 08:33
anima: ja så faldt tiøren hva Wink kurt n = nextgen = ticker = osv. det har da været åbenlys i lang tid Clown

Jeg bryder mig ikke om at læse om folk der permanent bliver bannet.. det er aldrig godt.... men jeg forstår godt recordere... for debatten er blevet skadet så meget at der uden tvivl er folk der blot er skøjtet videre.. fordi debatten ikke førte andet end kævl med sig... og det kan man som debatforum vel ikke leve med (at det koster brugere og trafik vel og mærke)

Men vi kan jo kun begynde og gætte på næste nick til kurt Wink 
Mvh

René
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 08:44
Det er aldrig godt når man skal smide folk ud og er det ikke lige så meget alle andre der har pisket en stemning op?

Ja har haft en anden mening og syn på tingene og ment en masse andet, men det er vel lige så meget alle andre brugere herinde, der har valgt at piske stemningen op ved at svare, i stedet for bare at ignorere det.

Jeg er selv begyndt at hoppe over mange tråde herinde, men det er bestemt ikke kun tråde hvor JA er med.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 08:54
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

Det er aldrig godt når man skal smide folk ud og er det ikke lige så meget alle andre der har pisket en stemning op?

Ja har haft en anden mening og syn på tingene og ment en masse andet, men det er vel lige så meget alle andre brugere herinde, der har valgt at piske stemningen op ved at svare, i stedet for bare at ignorere det.

Jeg er selv begyndt at hoppe over mange tråde herinde, men det er bestemt ikke kun tråde hvor JA er med.
Clap
Der skal mere end en person til, før at en debat går galt. Ja, han har sin egen mening, men det er ikke nemt når man bliver skudt ned fra mange på en gang.
Jeg kigger sjældent på tv tråde mere, fordi det er meget ensformigt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 09:03

Har præcis samme holdning som dig,og springer dem over.
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-August-2008
Point: 713
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

Har præcis samme holdning som dig,og springer dem over.

Helt enig lige så snart det er noget om LCD kontra plasma ja så er helvede løs. Shocked
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu