|
Farvepatron tom, vil ikke printe sort/hvid |
Besvar |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Marts-2023 kl. 08:56 |
Jeg har en Lexmark CS410dn laserprinter. Magenta patronen er gået tom (det undrer mig, da jeg stort set aldrig printer i farver). Nu vil den ikke printe sort/hvid p.g.a. den tomme farvepatron. Jeg troede kun dette skete for blækprintere. Er der en måde jeg kan omgå dette og printe i sort/hvid. De to andre farvepatroner bliver jo også tomme på et tidspunkt, og de er ret dyre. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Kristian3th
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogle gange kan blækprintere bruge farver til at printe sort/hvid. Hvis du sætter din printindstilling til specifikt at printe i sort/hvid, kan det måske lykkes?
|
|
C. Johansen
Guld medlem Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Flemming!
Måske kan du bruge følgende beretning til noget: Jeg har en farvelaserprinter fra HP og oplevede på et tidspunkt farvefejl (pletter) på printene.
Jeg kontaktede HP's kundeservice, der oplyste, at status og al aktivitet blev registreret i printerens hukommelse. Man fortalte, at en patron skulle levere fejlfrie print, indtil der var 20% tilbage. Ellers ville den blive ombyttet uden beregning. Der var tilsyneladende ikke problemer med forældelse. Jeg lavede derfor et print af status og aktivitetsdata og scannede nogle farveprint, hvor man kunne se printfejlene fra to af patronerne. Det hele sendte jeg via e-mail til HP's kundeservice sammen med diverse numre på printer og patroner. Der var selvfølgelig tale om originalt HP udstyr. Et par dage efter modtog jeg to nye farvepatroner fra HP uden beregning. |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og når du printer angiver du at der skal printes i sort/hvid på printeredriveren.
Det er ikke nok at printet kun er sort hvidt
|
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Printeren er naturligvis sat til at printe sort/hvid. Dog forstår jeg ikke at den kan bruge farve på et sort/hvidt print, selv hvis den ikke var indstillet til kun at printe sort/hvid. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for forslag. Jeg kan nok desværre ikke bruge det til noget, da printeren slet ikke vil printe uden en ny farvepatron. Derfor håbede jeg der var et trick, så man kunne omgå dette og stadig printe sort/hvid. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5263 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |