|
Fast undertekster på optagelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2020 kl. 00:33 |
Hej.
Jeg har en ældre Dreambox 7020HD hvor jeg har optaget en serie om Svalbard på NRK. På Dreamboxen kan jeg vælge mellem norsk og dansk tekst. Men hvad gør jeg når jeg vil føre det over på computeren for at redigere. Jeg plejer at bruge Smart Cutter, men der ser jeg ikke en mulighed for at "brænde" teksten fast. Nogle råd?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10515 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger TSDoctor. Dette program kan trække underteksterne ud som .srt filer, som så kan afspilles sammen med optagelsen, evt. muxes ved hjælp af programmet mkvmerge til en mkv fil, hvor underteksterne kan vælges til eller fra ved afspilning. Det lyder måske lidt langhåret, men er utrolig let. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super, det vil jeg prøve. Takker mange gange 😊
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |