|
Fausing's Setup's |
Besvar | Side <1234 71> |
Forfatter | |
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
Haha haha Mange tak, ja er også selv helt tilfreds må jeg indrømme. Så bliver det bare spændende at få sat skidtet op. Meeeeeeen, den tid, den glæde Rasmus Redigeret af fausing - 15-April-2012 kl. 17:05 |
|
aragorn09
Bruger Oprettet: 01-December-2009 Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
Virkelig, virkelig, virkelig flot møbel!!
Det ser hjernedødt godt ud. Bliver spændende at se, når bliver helt færdigt..
|
|
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen mange tak da Ja, men der kommer til at gå lidt tid, da det bliver konen der skal vælge farven på stoffet til lågerne, og den endelige afslutning omkring møblet når først det er monteret. Hvilket falder tilbage på mig, da jeg først skal have opført bygningen hvori det skal stå. Rasmus |
|
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rigtig flot arbejde...
MVH
|
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
helljohn
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super flot lavet,dem ku du sku sælge,let at se at du har hænder skruet rigtigt på
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
Mr. Duck
Bruger Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser rigtig godt ud fausing. Godt gået!
Lidt spørgsmål til selve opbygningen af mdf delen da jeg selv går og tænker på at lave noget selv (men er helt nyt for mig at arbejde med) - Hvordan er bund, top, sider, hylder gjort fast (samlet med hinanden)? - str./dimension på skrue, lim type? Og hvor mange er der brugt til hver side/samling? - Hvordan er møblet bygget op, step by step og hvilken type grunder/maling har du brugt? - Synes tit at enderne som er skåret til bliver lidt "grimme", har du gjort noget specielt ved dem inden maling? - Hvordan har du lavet de der små hylder/ophæng - kan man købe de små dimser som holder hylden i et byggemarked? Og til sidst er der nogle særlige ting som man lige skal tænke over inden og under arbejdet med møblet? |
|
fausing
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak Ja, der lidt du skal vide omkring at arbejde med MDF. Den vigtigste af alt er AT BORE FOR. Bor altid med et 1 mm mindre bor, end den skrue du bruger. Altså ved en 5 mm, borer med et 4 mm bor osv. HUSK AT BORE HELE LÆNGDEN AF SKRUEN!!!! - Alt er limet med alm hvid snedker lim. (Det man brugte i sløjd) - Det hele er samlet med 4,5*60 mm skruer (boret for med 3,5 mm) - Jeg er gået 5 cm fra alle kanter med den første skrue, og så 10 cm mellem dem derhen af (se sidste billede, der er skruerne synlige) - Det hele har jeg skåret op med den Dyksav (en rundsav der kører i en fast skinne, med en FIN klinge på) - Grundet med alm hvid trægrunder, malet med sort maling fra Jem&Fix. Træ og metal maling, til 119 kr, for 0,8 liter. (Rigeligt til denne størrelse møbel) - Mht enderne, skal de slibes godt inden grunding, (korn 120 er rigeligt), og mellem slibes inden 1. lag maling (også med en korn 120) - Mht hyldebærerne så er det nogen jeg har fået i overskud fra en køkkenmontage. MEN, er ret sikker på du kan få dem gratis i IKEA's vareudleveringer, ellers i en køkkenforretning. Det er ganske alm hyldebærere, jeg så bare har sprayet sorte. Håber det kunne hjælpe dig, ellers sender du bare en PB, så kan jeg assistere yderligere. Mvh. Rasmus Fausing Redigeret af fausing - 15-April-2012 kl. 17:58 |
|
Aim
Guld medlem Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt møbel og godt tænkt med alle de strømstik
|
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
SilverLine
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser godt ud gamle. Må lige forbi og se det engang. Skal du så ikke bruge møblet før i får lavet jeres tilbygning ?
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
fausing
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det skal jeg faktisk ikke. Men det står godt og sikkert og modner.
|
|
l_rix
Bruger Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser godt ud rasmus:) Synes også det ser pænt ud med malingen på billederene ihvertfald.. BTW Hvor skal jeres tilbygning være hende? Der hvor i har terrasse idag?
Det er mig som er brians kammerat, Du skar engang en lille egetræs hylde over for mig.. Den bruges flittigt til min Squeezebox :)
|
|
aouer
Super bruger Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super flot
Stor Ros herfra Kunne godt tænke mig billeder med alt i
|
|
Besvar | Side <1234 71> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |