recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fed7haS Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fed7haS Hjemmebio

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Fed7haS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-August-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fed7haS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 11:52
Jeg kan ligesågodt blankt indrømme at jeg ikke sammenlignede Classe med noget da jeg købte dette setup.. jeg har en ven der har samme forstærkere og jeg har altid elsked deres lyd.. så da jeg besluttede mig for at sådan skulde det være var eneste ting jeg hørte ud over var NAD M15HD2 + M25 :) og de måler sig slet ikke med classe efter min mening... hov.. jeg hørte også et Denon system i hifiklubben har dog glemt hvad det hed som også lød godt.. men igen jeg hade besluttet mig inden jeg købte...

Angående baghøjtalerne så valgte jeg dem fordi jeg gerne vilde køre 800 Diamond serien igennem hele setupet hvis jeg endag flytter i hus og mar mere plads så bliver det også anderledes :)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 11:57
Så HAR du jo også sammenlignet med et par andre. Kender det godt at man gerne vil ha' noget bestemt som man kan li', men klogt lige at slå lyttelapperne ud og få lyttet til lidt forskelligt også.
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 12:20
Rigtig flot setup og indretning generelt.
Synes det blå lys giver en fed bio stemning og er sikker på at lyset er knap så voldsomt med egne øjne.
Hvor stor er din stue? Lidt en skam måske at fronthøjttalerne ikke kan komme lidt længere ud fra hjørnerne men nogle gange er man begrænset af omgivelserne :)
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 12:32
Super lækker bio. Er helt vild med højtalerne og indretningen!Thumbs Up

MEN, du skal have rykket din center ud for enden af møblet ellers reflekterer lyden på fladen af TV-bordet som giver dårligere lyd.
Til top
Maxipug Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Februar-2010
Sted: Viborg
Point: 250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maxipug Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 13:01
Hvad med et billede af bagvæggen ? Smile
Pioneer PDP-LX5090H, Pioneer SC-LX72, Pioneer BDP-LX52, KEF 5005.2, CW XLS-215 i garagen, Sonos All Over The Place
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 13:54
Misundelig: tjek...

Rigtig fed bio, og meget lig den jeg selv godt kunne tænke mig på et tidspunkt..Thumbs Up
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 21:48
Fed7haS>

De B&W højtaler du har i stuen, sovevætelset og spisetuen, hvilken type er det og hvilken forstærker er de koblet på?
Jeg går i samme tanker om højtalere i stuen, men er det overkill at bruge loft og gulvhøjtalere til surround?
Går ud fra du bruger dem kun til musik, men ar du mulighed for at koble dem til surround?
Til top
Fed7haS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-August-2012
Sted: København
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fed7haS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 15:59
Højtalerne i loftet er B&W CCM665 og de er kobblet til Sonos connect:amp..

jeg har 4 zoner sat op så hver 4 højtalere drives af 1 Sonos..

Disse højtalere er ikke brugt i mit surround system.. det er udelukket til hygge musik når man har gæster osv :)
Til top
@lex Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér @lex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 19:03
Har sendt besked vedrørende 1100 :-)
Til top
President83 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-August-2011
Sted: Rødekro, Dk
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér President83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 19:34
Det ser simpelthen for lækkert ud ......
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 19:57
Heh - jeg er også misunderlig. Hvis jeg blot kunne gøre det halvt så godt :-)
Beklager de mange side spørgsmål, men jeg henter inspiration hvor jeg kan.

Hvor købte du dine LED lys (som kan skifte farve) ?

Jeg kan også se at de er monteret på en liste så lyset går opad i rummet, er det blot indretning i stuen eller noget du har fået special lavet? En rigtig fin detalje :-)
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 21:25
Ser satme blæret ud - er helt vild med baldakinen !

/michael
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu