recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fed7haS Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fed7haS Hjemmebio

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Fed7haS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-August-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fed7haS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af Precious Precious skrev:

Heh - jeg er også misunderlig. Hvis jeg blot kunne gøre det halvt så godt :-)
Beklager de mange side spørgsmål, men jeg henter inspiration hvor jeg kan.

Hvor købte du dine LED lys (som kan skifte farve) ?

Jeg kan også se at de er monteret på en liste så lyset går opad i rummet, er det blot indretning i stuen eller noget du har fået special lavet? En rigtig fin detalje :-)

De LED lys er købt i Thailand :) jeg tog dem med hjem fra min ferie da de er langt billigere dernede.. og jeg skulde bruge 200 Meter til hele lejligheden :P

Den "LISTE" som lyset sidde i er en Lys Baldakin og den er lavet specielt efter mine ønsker af tømrene der renoverde min lejlighed.. Det tog lang tid at lave i alle rum men jeg er meget glad for resultatet :)
Til top
Fed7haS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-August-2012
Sted: København
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fed7haS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 11:10
Glemte at sige JA til dit spørgsmål om det kunde skifte farve :) det kan lave alle farver, Diskolys, bløde overgange hvor det selv skifter meget langsomt farve (ser fedt ud)

Jeg bruger det ikke som lokalets primære lys.. det er bare hyggelys og til det virker det fantastisk :D
Til top
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-September-2006
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LBA75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 12:40
Hej

Rigtig flot stue bio og lejlighed - flot resultat og lækkert udstyr!

Spørgsmål: hænger dit lærred ikke meget højt i forhold til din center?

mvh
LBA75

Redigeret af LBA75 - 17-Februar-2013 kl. 12:40
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu