|
Fed7haS Hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Fed7haS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2012 Sted: København Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De LED lys er købt i Thailand :) jeg tog dem med hjem fra min ferie da de er langt billigere dernede.. og jeg skulde bruge 200 Meter til hele lejligheden :P Den "LISTE" som lyset sidde i er en Lys Baldakin og den er lavet specielt efter mine ønsker af tømrene der renoverde min lejlighed.. Det tog lang tid at lave i alle rum men jeg er meget glad for resultatet :)
|
|
![]() |
|
Fed7haS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2012 Sted: København Status: Offline Point: 11 |
Glemte at sige JA til dit spørgsmål om det kunde skifte farve :) det kan lave alle farver, Diskolys, bløde overgange hvor det selv skifter meget langsomt farve (ser fedt ud)
Jeg bruger det ikke som lokalets primære lys.. det er bare hyggelys og til det virker det fantastisk :D
|
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
Hej
Rigtig flot stue bio og lejlighed - flot resultat og lækkert udstyr! Spørgsmål: hænger dit lærred ikke meget højt i forhold til din center? mvh LBA75 Redigeret af LBA75 - 17-Februar-2013 kl. 12:40 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |