|
Feedback på nyt site |
Besvar | Side <1234 29> |
Forfatter | ||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad iOS har du på din iPad 2?
Det er interessant info for os
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På PC: Reklamerne loader mærkbart hurtigere end her! Allerede, når man lander på sitet, kan man begynde at bruge det. Og i det hele taget virker sitet hurtigere.
Når man klikker på billederne, kan jeg bedre li' at hele skærmen toner ned, så der kun er billedet at se.
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak Turbo2.
Som sagt - Fokus er performance performance performance på både mobile og stationære enheder. Vi ved godt at artiklerne lige nu ligner "#€"#€ men det skyldes at vi har valgt at importere alle 12000 artikler "as-is" for hurtigere at komme igang, ellers skulle vi genbesøge samtlige artikler og skalere billeder. |
||
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen den ser sørme fin ud. Muligt jeg har misset en beskrivelse - men vil i nu kalde siden for "REC"?
Men som nævnt fint fint.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi hedder recordere.dk. Men ligesom ekstrabladet.dk har eb.dk, så har vi også rec.dk :-)
/Jens
|
||
|
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og hvvorfor ikke REC? Ud for enhver optage-knap står der netop REC...
|
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4265 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
7.1.2 |
||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for info
|
||
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt så
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg savner antal kommentarer i Disqus ud for hver nyhed.
Redigeret af Jwin - 02-April-2015 kl. 23:35 |
||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor ? - På forsiden? Det er ekstremt svært at implementere uden et stort performance hit, men det er noget vi vil genbesøge når vi har launchet.
|
||
|
||
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeps, på forsiden. Jeg savner også lidt mere tekst. Den gamle metode med billede, overskrift og lidt af brødteksten gav mig en snaz af hvad det handler om. Nu er der bare et billede og overskriften. Det er jeg ikke helt glad for. Fanerne med Populæreste, nyeste og Køb/Salg er ret cool. J |
||
Besvar | Side <1234 29> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |