|
Feedback på nyt site |
Besvar | Side <1 26272829> |
Forfatter | ||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak, vi optimerer og justerer løbende
Der kan være forskelle på hvordan de enkelte browsere og OS bygger siden op, men synes ikke selv jeg oplever det som du beskriver her. Hvilken mobil og mobil-OS er det? /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
GreedyDK
Bruger Oprettet: 13-September-2011 Sted: Odense Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er en Nokia Lumia 928 med Windows Mobile 10.
Windows 10 Mobile godt nok ikke frigivet endeligt endnu, men jeg oplevede samme problem med Windows 8.1 Mobile.
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Syntes heller ikke at det er langsomt på mobil, det kan komme lidt an på forbindelsen, men ellers ikke noget, på Wi-Fi kører det hurtigt. Enhed Acer E39 Android 4.4.2 Browser Chrome. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger jo jeres vindue i forum hver dag. Men nu er der kommet et problem. Jeg har taget en kopi af, hvad der står. Jeg bruger Google Crome. Det er på PC.
Error 520Ray ID: 2221f8897df205a3 • 2015-09-07 11:11:17 UTCWeb server is returning an unknown errorYou BrowserWorkingStockholm CloudFlareWorkingwww.recordere.dk HostErrorWhat happened?There is an unknown connection issue between CloudFlare and the origin web server. As a result, the web page can not be displayed. What can I do?If you are a visitor of this website:Please try again in a few minutes. If you are the owner of this website:There is an issue between CloudFlare's cache and your origin web server. CloudFlare monitors for these errors and automatically investigates the cause. To help support the investigation, you can pull the corresponding error log from your web server and submit it our support team. Please include the Ray ID (which is at the bottom of this error page). Additional troubleshooting resources. CloudFlare Ray ID: 2221f8897df205a3Your IP: 2.111.79.161Performance & security by CloudFlare Redigeret af Flemming Larsen - 07-September-2015 kl. 13:15 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den fik jeg også idag. På android telefon, med chrome.
Jeg loadede bare siden igen, så virkede det. Redigeret af kaizer - 07-September-2015 kl. 14:44 |
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Vi ved det godt. Vi har nogle tekniske "småproblemer" lige nu. Vi er på sagen, men kan ikke lige give et ETA på hvornår det er normaliseret. /Jens
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det virkede også hos mig, men det kommer igen. Så jeg har trykke adskillige gange efterhånden.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super. Rart at vide.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Det lader til at det er en "prop" mellem vores Cloudflare CDN og vores lokale system - Indtil proppen er væk har vi slået vores CDN fra. Det burde ikke betyde det store da vi har masser af kapacitet. /Jens
|
||
|
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
har testet siden fra flere forbindelser og flere forskellige enheder, herunder pc med win10, ipad air 2, ipad 2 og diverse telefoner. Alle tager lang tid om at loade jeres nye side. kan det passe?
|
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kommer ind på CIA hjemmesiden, når jeg prøver at komme ind på rec.dk og recordere.dk ?
nogle andre ? |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej. Det bør du ikke. Hvor sidder du henne lige nu? Kan se du sidder i Tyrkiet, og der havde vi en countryblock. Den har vi fjernet nu.
Redigeret af hummelmose - 08-Oktober-2015 kl. 21:09 |
||
|
||
Besvar | Side <1 26272829> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |