recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Feedback på nyt site
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Feedback på nyt site

Besvar Besvar Side  <12345 29>
Forfatter
Besked
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2015 kl. 23:44
Tak for info.

Er der nogen af jer der har testet: http://test.rec.dk/forumseneste/
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
xozzi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2010
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xozzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2015 kl. 09:39
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af xozzi xozzi skrev:

Er det ikke muligt fra en smartphone at vælge se "se i web browser"?

Ikke forstået - Mener du "Se desktop site" ??

Jep jep, nogle kalder det se i web browser og andre se desktop site. Wink
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2015 kl. 11:50
Husk også, at inden alt for længe er der noget, som hedder Spartan-browser - fåes med næste Windows 10 - her fungerer sitet ikke så godt - hverken i tablet-mode, eller normal PC-visning
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2015 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Husk også, at inden alt for længe er der noget, som hedder Spartan-browser - fåes med næste Windows 10 - her fungerer sitet ikke så godt - hverken i tablet-mode, eller normal PC-visning

Vi tester mod Spartan, men den er alt for ustabil til at vi kan tage den alvorlig lige nu.

/Jens
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2015 kl. 14:58
Jeg er ikke så vild med den. 

Det ser flot ud med den lidt mere visuelle stil, men jeg kommer til at savne den informative brødtekst. Jeg kommer til spilde tid på ekstra klik.

JEg kan godt lide menubaren øverst

Hvor er forum top 10 blevet af? jeg savner at forum er lidt mere synlig på forsiden. 

Spændende og se hvad det bliver til.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 10:01
Det må næsten være den første fane, som nu hedder "Populære". Måske er der ikke plads til at skrive "Forum top 10".
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 16:22
Hej.

Jeg har her i dag skiftet VARNISH (cache) server på test.rec.dk. Vil i være søde og sige om i kan mærke hastighedsforskel. Vi kører nu Varnish 4 på det nye rec.dk, mens vi stadig kører varnish 3 på recordere.dk

/Jens
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 17:26
Windows 7 - Chrome:
Performance virker til at være det samme som recordere.dk (ikke mærkbar forskel).

Android 4.4.4 (OnePlus One) - Chrome:
Performance virker til at være det samme som recordere.dk (ikke mærkbar forskel). Men, layout er en væsentlig forbedring når der bruges en 5,5" skærm Smile
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 17:30

Tak for info.

Er der nogen af jer der har testet: http://test.rec.dk/forumseneste/

Ja, ikke nogen mærkbar forskel på performance (PC og Mobil).
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 17:39
http://test.rec.dk/2015/03/test-samsung-galaxy-s6-edge/6/

Hvad syntes i om anmeldelseskarakter systemet?
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2015 kl. 10:16
http://test.rec.dk/2015/04/smugkig-paa-restaureret-matador/

Hvad syntes i om før/efter billede funktionalitet?

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2015 kl. 10:27

http://test.rec.dk/2015/03/test-samsung-galaxy-s6-edge/6/

Hvad syntes i om anmeldelseskarakter systemet?

Jeg citerer lige:
"Når det er sagt, så er der ting som kunne være bedre. Batteritiden er OK, men ikke imponerende, og det smalle design på siderne gør telefonen underlig at holde på. Fejlen med SMS->MMS på SMS app’en er også underlig, når den nu har været kendt på flere tidligere modeller."

Altså en ikke fejlfri telefon og så får den guld-terninger. Hvad skal man så give af karakter til en der er bedre?
Når man giver guld-terninger findes der ikke noget bedre og den telefon bliver reference fremover - eller?

Jeg bryder mig ikke om det, så hellere skala fra 1-5 (med en decimal), der potentielt set kan udvides med 6, 7 og 8 hvis de bliver nødvendigt.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 29>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu