|
Feedback på nyt site |
Besvar | Side <12345 29> |
Forfatter | ||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for info.
Er der nogen af jer der har testet: http://test.rec.dk/forumseneste/
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
xozzi
Bruger Oprettet: 12-Februar-2010 Status: Offline Point: 117 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jep jep, nogle kalder det se i web browser og andre se desktop site.
|
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Husk også, at inden alt for længe er der noget, som hedder Spartan-browser - fåes med næste Windows 10 - her fungerer sitet ikke så godt - hverken i tablet-mode, eller normal PC-visning
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi tester mod Spartan, men den er alt for ustabil til at vi kan tage den alvorlig lige nu. /Jens
|
||
|
||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er ikke så vild med den.
Det ser flot ud med den lidt mere visuelle stil, men jeg kommer til at savne den informative brødtekst. Jeg kommer til spilde tid på ekstra klik. JEg kan godt lide menubaren øverst Hvor er forum top 10 blevet af? jeg savner at forum er lidt mere synlig på forsiden. Spændende og se hvad det bliver til.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det må næsten være den første fane, som nu hedder "Populære". Måske er der ikke plads til at skrive "Forum top 10".
|
||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Jeg har her i dag skiftet VARNISH (cache) server på test.rec.dk. Vil i være søde og sige om i kan mærke hastighedsforskel. Vi kører nu Varnish 4 på det nye rec.dk, mens vi stadig kører varnish 3 på recordere.dk /Jens
|
||
|
||
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Windows 7 - Chrome:
Performance virker til at være det samme som recordere.dk (ikke mærkbar forskel). Android 4.4.4 (OnePlus One) - Chrome: Performance virker til at være det samme som recordere.dk (ikke mærkbar forskel). Men, layout er en væsentlig forbedring når der bruges en 5,5" skærm
|
||
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, ikke nogen mærkbar forskel på performance (PC og Mobil).
|
||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|
http://test.rec.dk/2015/03/test-samsung-galaxy-s6-edge/6/
Hvad syntes i om anmeldelseskarakter systemet?
|
||
|
||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|
http://test.rec.dk/2015/04/smugkig-paa-restaureret-matador/
Hvad syntes i om før/efter billede funktionalitet? |
||
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg citerer lige: "Når det er sagt, så er der ting som kunne være bedre. Batteritiden er OK, men ikke imponerende, og det smalle design på siderne gør telefonen underlig at holde på. Fejlen med SMS->MMS på SMS app’en er også underlig, når den nu har været kendt på flere tidligere modeller." Altså en ikke fejlfri telefon og så får den guld-terninger. Hvad skal man så give af karakter til en der er bedre? Når man giver guld-terninger findes der ikke noget bedre og den telefon bliver reference fremover - eller? Jeg bryder mig ikke om det, så hellere skala fra 1-5 (med en decimal), der potentielt set kan udvides med 6, 7 og 8 hvis de bliver nødvendigt. Klaus |
||
Besvar | Side <12345 29> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |