corgi skrev:
Det kan godt være supporten stopper på Sagem boksen har ikke undersøgt det , men nu har jeg heller ikke haft så meget support så jeg vil mærke forskellen , med Sagem boksen kan mit TV køre en hel aften uden at jeg må slukke boksen efter et par timer
Den HD Boks jeg havde kunne ikke gå på nettet og der var heller ikke lys i link lampen , der er internet i mit kabel men jeg har ikke TDC internet måske derfor
|
Det drejer sig ikke om den Sagem 60 du har, men om at servicere Sagem 81 HD.
Kun hvis du har Internet via YouSee, kan det være et problem at komme på nettet via antenneforbindelsen. Der må ikke være hindringer, det betyder at forbindelsen skal gå direkte fra antennedåsen til HD-boksen.
Alternativt skal boksen kobles på den bestående router. Enten via kabel eller trådløst. Så uanset hvad du har af internetforbindelse, burde det være muligt at koble HD-boksen på Internettet.
På trods af HD-boksens mangler er vi sikker mange, der ikke har behov for at slukke for boksen hver anden time. Heldigvis.