|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 17> |
Forfatter | |||||
pulse83 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
||||
Kunne vi ikke få en komplet liste over ændringerne i BETA'en? Her er mine kommentarer til BETA'en lige pt.: Dejligt at se undertekster og Nu & Næste funktionen fungerer. Herligt. Det var nok det vigtigste for mig. Ang. HDMI/Component-opløsningen. Ved Component til mit Panasonic TH-37PV60E TV: Ligemeget hvad fungerer C MORE HD upåklageligt. Hvis jeg vælger Auto/EDID funktionen vises SD-kanaler i 576p, hvilket også er optimalt. MEN...mit fjernsyn skifter ikke automatisk til 16:9 hvis programmet vises i 16:9. Den forbliver blot 4:3. Meget irriterende. Ved HDMI til min Sanyo PLV-Z4 projektor: C MORE HD fungerer også her upåklageligt. Korrekt 1080i signal. SD-kanaler vises i 575i, hvilker jo ikke er optimalt. Kan det have noget at gøre med at projektoren ikke sender EDID-information tilbage til Selector? Hvis jeg har både projektor og TV kørende samtidigt, vises SD-kanaler på mit TV ikke i 576p. Men det er ligemeget, da jeg ikke har brug for at se på begge displays samtidigt. Redigeret af pulse83 - 19-Juli-2006 kl. 15:42 |
|||||
![]() |
|||||
PeterV ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2005 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
||||
det virker med Auto/EDIDSDP men kom bagefter til at vælge auto/video og får nu kun blåt billede, hvordan kommer jeg tilbage ?? |
|||||
![]() |
|||||
sge_tdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 657 |
![]() |
||||
To muligheder for at komme tilbage: 1) Tilslut via SCART 2) Reset til Factory Default Auto/Video betyder at boksen ignorerer hvad TV'et siger det kan og ikke mindst hvad det ikke kan... Jeg skal nok lave en mere detaljeret forklaring ved lejlighed. -Steen |
|||||
Steen G. Enevoldsen, M.Sc.EE
Udviklingsingeniør, TDC Kabel TV NB: Jeg udtaler mig i dette forum på min arbejdsgivers vegne. Rapporter et problem her |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
tak hvad er forskellen mellem Auto/EDIDSDP og Auto/EDIDSDI ? kan ikke rigtig se forskel?
Peter |
|||||
![]() |
|||||
pulse83 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
||||
Så forsvandt lyden fuldstændig både over den analoge og den digitale lydoverførsel. Måtte tage strømmen fra selectoren og nu virker det igen. Det har jeg ikke oplevet før.
|
|||||
![]() |
|||||
sge_tdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 657 |
![]() |
||||
Forskellen er om algoritmen reverterer til interlaced eller progressive scan. -Steen |
|||||
Udviklingsingeniør, TDC Kabel TV NB: Jeg udtaler mig i dette forum på min arbejdsgivers vegne. Rapporter et problem her |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
mit tv har progressive scan, hviken en skal jeg så vælge?
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Helt generelt er prioriteten således: AutoEDID, AutoEDIDSDP, AutoEDIDSDI, AutoVideo -Steen |
|||||
|||||
![]() |
|||||
Lars N ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
![]() |
||||
Den skulle genstartes 2 gange, før den virkede.
Så vi har altså fortsat et produkt der ikke virker stabilt.
Der står på jeres egen hjemmeside at der er et problem! Det analoge antenne signal skal ikke kunne give bedre billede, end en selector forbundet med HDMI.
|
|||||
![]() |
|||||
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
||||
Steen, du har lovet snart mange gange at skrive i et forståeligt sprog, er det så et svar at give ?
Jeg havde kun to problemer, nemlig ovenstående, og at der ikke er tekst på HD kanalen, og da det ikke er blevet løst vil jeg ikke opdatere. Jeg bruger også radio kanalerne, så det er for mit vedkomne slut med tålmodigheden. Hvad er det egentligt i har brugt vores tid til ?
|
|||||
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|||||
![]() |
|||||
Abolsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Status: Offline Point: 249 |
![]() |
||||
AutoEDIDSDP = betyder vel forced Standard Digital Progressive eller noget i den retning? Den spørger vel stadig TV'et om supporterede opløsninger kunne jeg forestille mig uden at vide en pind om det. Redigeret af Abolsen - 19-Juli-2006 kl. 19:06 |
|||||
![]() |
|||||
Abolsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Status: Offline Point: 249 |
![]() |
||||
Jeg har også oplevet at miste lyden totalt i betaen.
Der var et chelsea - manchester klip på C More HD og havde ingen lyd (men lyd på andre kanaler). Jeg skiftede til MPEG2, hvilket virkede, men det lød meget underligt. Nærmest 'hult' og med genklang, som spillede de i en kirke. Jeg gik tilbage i menuen, skiftede til AC3, og havde pludselig ingen lyd på nogen kanaler. Prøvede at skifte tilbage til MPEG2, mute on/off, standby/vækning, osv. Fik den kun igen ved factory reset. Redigeret af Abolsen - 19-Juli-2006 kl. 19:03 |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 17> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |