|
FEEDBACK TDC BETA 4.0.11 |
Besvar | Side <1 151617 |
Forfatter | |
Zaragon
Guld medlem Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 630 |
Sendt: 04-August-2006 kl. 14:41 |
@sge thx Steen - haha - nej, naturligvis vil jeg da gerne efter 3 dage uden HD-boks GERNE kunne se de kanaler, jeg betaler for - men du må da indrømme, at det er lidt af et "tilbageskridt" lige nu, og at det ser lidt underligt ud, at alle HD-bokse går i "sort", og pludselig kalder du alle versioner (beta som alm. tilgængelige) for værende fejlbehæftede?? Det må da vel skyldes, at TDC har sendt et signal ud til samtlige bokse, som så er gået i dvale i 3 dage, til fejlretningen nu endelig kommer? ...og det er IKKE et personligt angreb, Steen, ejheller nogen vendetta/korstog. Det virker bare "underligt", synes jeg... tillad mig at sige sådan Jeg behøver ikke nogen lang forklaring eller lign. - bare et produkt, der virker!! Er der iøvrigt nogen direkte bedring ved den "nye" a-version ift. den gamle .10? |
|
SuperBilleN
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 551 |
Sendt: 04-August-2006 kl. 15:12 |
dejligt og se at der er kommet billede på boksen igen. Desværre er billede kvalitet blevet en del dårligere igen :(
|
|
sge_tdc
Guld medlem Oprettet: 14-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 657 |
Sendt: 04-August-2006 kl. 15:21 |
CAS = Conditional Access - Det var ikke UI som var synderen (pfhew!). Fejlen var der fra starten men den blev trigget under nogle bestemte omstændigheder som først skete nu - Derfor havde vi ikke selv opdaget det. -Steen
|
|
Steen G. Enevoldsen, M.Sc.EE
Udviklingsingeniør, TDC Kabel TV NB: Jeg udtaler mig i dette forum på min arbejdsgivers vegne. Rapporter et problem her |
|
Søren Ingemann
Super bruger Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
Sendt: 04-August-2006 kl. 15:31 |
Tillad mig - på trods at dit cursum perficio - at komme med en enkelt, afsluttende bemærkning: Jeg er skam udmærket klar over at Sagem er fransk - jeg fandt bare dit indlæg holdt i en for grov tone, når man kan se hvor stort et arbejde Steen lægger for dagen for at løse HD-Selectorens (mange) problemer. PS! På trods af mit begrænsede kendskab til fransk, véd jeg dog også, at det ikke hedder 'le peuble', men derimod le peuple... |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Sendt: 04-August-2006 kl. 15:35 |
Så du får også løn i næste måned . Mener du virkelig at det input du har fået af os indtil nu, gør TDC i stand til at release en final inden for 10-14 dage. Jeg syntes måske det er lidt modigt at gå i almén release så hurtigt. Jeg troede faktisk at der ville komme flere beta'er, og med den feedback i har fået, syntes jeg måske at det lugter af endnu en "pre-release" hvis i går public så hurtigt, med mindre der er sket VOLDSOMME ændringer i softwaren siden den sidste beta. |
|
Zaragon
Sendt: 04-August-2006 kl. 15:45 |
@søren I stand corrected..(old-urdunesisk-dansk, også kaldet engelsk, men slå det gerne op!) tak, snuller
din, mulle-dreng ps. iacta est alia! |
|
Zaragon
Sendt: 04-August-2006 kl. 15:50 |
Burde denne tråd egentlig ikke lukkes nu, hvor "FEEDBACK TDC BETA 4.0.11" faktisk er erklæret lukket og død? "R.I.P. Her hviler Beta 4.0.11 - den var ikke, som den burde ha' været.." Redigeret af Zaragon - 04-August-2006 kl. 15:52 |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Sendt: 04-August-2006 kl. 15:53 |
Du har lidt ret. Jeg syntes vi skal oprette en ny "FEEDBACK - TDC ALFA 4.0.10a" :-) |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 04-August-2006 kl. 15:58 |
Jo, du har ret.... denne tråd er hermed lukket. For debat om softwaren henvises istedet til det oprindelige emne: Selector HD - Feedback til TDC For almen snak der ikke vedrører feedback på softwaren henvises til: /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | Side <1 151617 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |